2021年6月9日星期三

水餃雲吞 & 招牌水餃 (外賣) @ 屋企 ( 9-JUN-2021 )




( 9-JUN-2021  WED )

今朝 6 點半醒醒哋   不過就唔係話醒得哂   所以想瞓到 6 點 55 分 ~

徑完步就番屋企沖涼   又可以早一班車番工   所以 8 點 15 分都番到菇場喇   家姐都話咁早番到   我話可以慢慢嘆早餐呢 ~


菇場忙下停下   但我依家要為 ASTRO 投票   要邊做邊投票   所以其實好忙   哈哈 ~

Lunch Time 出去行陣再去買紅腸酸辣米線   突然好想食酸嘢呀   我次次食酸辣米線都比阿齋鬧架   因為佢真係好鍾意食   成日話我特登引佢喎 ~


又忙下停下啦   但可以準時放工呢 ~

里奧大人今晚遲放工   咁我都去徑步先喇   徑半個鐘就再去買水餃番屋企 ~

諗住沖涼   點知里奧大人放工   我都預備晚餐喇 ~

今晚係食埋尋晚半份嘅水餃雲吞   再加半份嘅招牌水餃   咁仲有半份就放入冰格   最衰今晚唔想食麵   如果唔係其實食麵仲好   唔駛又留番半份水餃咁囉 ~

差唔多 8 點開餐   食完即洗碗   搞掂就開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

睇多陣 Youtube   今晚11 點幾瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言