2021年6月24日星期四

椒鹽豬扒飯 + 涼瓜叉燒炒蛋飯 (外賣) ( 24-JUN-2021 )

椒鹽豬扒飯 ($50) - 豬扒好味呀   又唔油  


涼瓜叉燒炒蛋飯 ($45) - 里奧大人話呢個餸好好喎   有菜有肉有蛋有飯   哈哈


( 24-JUN-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   今朝 7 點起咗身   不過見個天黑黑地   所以唔出去徑步   瞓多 10 分鐘先起身做伸展 ~

早餐食奶醬多   見到杯咖啡好似好多奶咁   好在都 OK   我好怕太多奶㗎 ~


菇場唔忙啦   可以全力為 ASTRO 投票   今日 Double Pink 呀   哈哈 ~

阿齋無啦啦喺我耳邊講   話我真係無留意枱面喎   我即望自己枱面啦   之後望到個化妝籃有兩張十蚊紙   佢係都要比番牛脷蘇嘅錢   但我話唔要囉   唔好成日比來比去 ~

Lunch Time 又落大雨   咁食杯裝拉麵算喇 ~


菇場仍然唔忙   但一路投票一路同阿花 Whatsapp   所以真係好快放工 ~

里奧大人今晚 9 點半先放工   我又陪佢食晚餐啦 ~

食到差唔多 7 點都要走喇   里奧大人要預備開工 ~

番到屋企換對波鞋就去徑步   不過都係徑 25 分鐘   因為有啲攰   哈哈 ~

買埋潮州粉果比里奧大人就即番屋企沖涼   之後就睇 ASTRO   其實想睇德魯納   但真係好驚見到鬼呀 ~

里奧大人 10 點幾先番到屋企   等佢沖埋涼先一齊睇 "德魯納酒店"   呢套劇真係要睇 2 次   因為我睇女主角啲衫再睇字幕再睇表情   真係睇唔切 ~

今晚勁喇   一路睇劇一路投票   成 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言