2021年6月6日星期日

焗雞扒 + 辣菜甫白菜仔 ( 6-JUN-2021 )



( 6-JUN-2021  SUN )

本身校咗 9 點 45 分起身   但瞓到 7 點 50 分都自然醒   咁出去徑步喇 ~

里奧大人成日叫我唔好咁早起身   係都要我瞓㗎   不過我話我自然醒就代表夠瞓呢 ~

徑半個鐘就番屋企大清潔   今次再大清潔廚房同拖地   搞掂哂就沖涼   都已經 10 點 ~

抖多陣就出去食早餐   之後即番教會喇 ~


今日教會有新安排   咁我好認真聽嘛   牧師笑住話我個樣當堂好嚴謹   我話一做嘢就咁   因為我好驚唔記得   哈哈 ~

雖然好忙   但好多人都會問候里奧大人   又話疫情穩定再出嚟食飯   其實有啲真係年幾無見面㗎喇   希望之後可以回復短宣啦   可以為神作工又可以同弟兄姊妹分享   真係好開心呢 ~

事奉完都接近 2 點   里奧大人要等多陣先放工   咁我行下商場先喇 ~   

又買咗 2 件 One Piece   折咗 $350 就抵喇   買完即收到里奧大人話差唔多到  我都要走人喇 ~

諗住同里奧大人食雲南米線   不過無位   同埋地方好迫都唔會等囉   所以轉場去南記 ~



我今個月又無哂數據   所以要同里奧大人一齊去健康工房換 3 支雪梨茶   之後再行陣就走 lu ~

番到屋企都 4 點   沖埋涼就休息   唔去徑步喇   咁今朝行咗 4,000 步   喺教會行咗 7,000 步   所以次次番教會   真係可以行好多路   哈哈 ~

我就聽歌啦   里奧大人就瞓覺   今日大家都好攰呀 ~

6 點半左右就整蘋果菠蘿沙律   之後就即預備晚餐喇   所以要 7 點 15 分先可以開餐 ~

是日懶餐 - 焗雞扒 + 辣菜甫白菜仔

焗雞扒 - 一塊雞扒份量唔多  所以煮一個出前一丁 Share 食   咁樣就變得啱啱好喇 ~

辣菜甫白菜仔 - 之前買咗白菜仔   又係時候清埋去呢 ~

洗埋碗就開機洗衫   之後再沖多次涼就休息喇 ~

今晚仍然睇 ASTRO   最鍾意睇關於佢地幕後嘅嘢   有時又會聽佢地啲舊歌   之後又睇下其他片   所以睇到 11 點半先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言