2021年6月17日星期四

煎三文魚柳 + 蠔油唐生菜 ( 17-JUN-2021 )




( 17-JUN-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   所以都精精神神去徑步 ~

早餐食奶醬多   今朝都係飲凍啡   實在太熱喇 ~


菇場忙呀   突然覺得時間好快過   哈哈 ~

Lunch Time 出去買魚片頭河粉就即番菇場   因為無帶手機   次次好邪㗎   唔帶手機就有人搵妳咁呢 ~


菇場冷氣又壞壞哋   要開到 16 度先夠凍   最慘係一邊仍然好焗   但我呢邊就好鬼凍囉 ~

今日諗住叫阿花幫我代購 ASTRO 公仔   佢講咗一個價錢   我覺得都抵   所以叫佢幫我買   之後佢話 6 個好貴喎   我話以為頭先講嘅係一 Set 6 個價錢呀   好在最後買唔到咋   雖然我鍾意 ASTRO   但始終公仔要千幾蚊真係好貴囉 ~

之後佢 Print 咗張公仔圖比我呀   笑鬼死   佢就只 Print 車銀優   我話依家唔駛錢都可以擁有真係好喇   佢話無錢頂住先   呢句好笑   哈哈 ~

放工即走   去超市買菜同花生醬   再買埋麵包就番屋企喇 ~

里奧大人 6 點幾放工   沖埋涼就可以開餐 ~

是日懶餐 - 煎三文魚柳 + 蠔油唐生菜

煎三文魚柳 - 加啲油再焗   魚皮終於卜卜脆喇   勁開心 ~

蠔油唐生菜 - 依家覺得唐生菜又平又好食   最緊要每棵都係細細棵   因為有時 1 棵大又覺得少   但 2 棵又多咁呢 ~

洗埋碗就抖到 8 點   同里奧大人一齊去徑步 ~

番到屋企即開機洗衫   沖埋涼就休息 ~

里奧大人同我講   話阿妹話我瘦咗呀   仲以為我咩事   里奧大人答佢話我依家好勤力做運動   佢瞓嘅時候我已經出咗去徑步 ~

今晚 10 點先睇 "德魯納酒店"   因為我想聽 MJ 唱歌   哈哈   不過估唔到都幾好睇喎   呢套劇係阿妹介紹   話女主角啲衫好靚   我睇咗半個鐘   女主角都換咗 6 套衫   真係唔講得笑 ~

次次睇劇都好快眼瞓咁   所以 11 點唔夠都瞓喇 ~

沒有留言:

發佈留言