2021年6月7日星期一

皇后餃子 @ 官塘 ( 7-JUN-2021 )

鮮肉韭菜餃 6 隻 ($20) - 好味呀   可能我鍾意蘸啲餃子醋   哈哈


咖哩牛根腩飯 ($45) - 我覺得啲咖哩唔辣


菜心 (跟餐 +$5)


( 7-JUN-2021  MON )

感恩今朝 6 點 55 分自然醒   又無落雨   所以即出去徑步喇 ~

一落街就有風   好似秋天咁呀 ~

雖然涼涼地   但一做伸展就會出汗   所以好鍾意做伸展呢 ~

沖埋涼就番工   時間啱啱好 ~

早餐食奶醬多   今朝掛住同同事傾偈   完全唔記得影相先食添 ~

菇場忙咗陣就 Hea   呢排嘅星期一真係無咩 Mood 做嘢 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買牛什米番菇場食   依家越嚟越唔好食嘅 ~


2 點幾勁眼瞓   真係次次食完牛什米一定眼瞓   下次真係唔好再食喇 ~

里奧大人 5 點幾放工   可以同我一班車番屋企   所以我都唔煮飯 lu ~

食完行陣就番屋企   抖半個鐘都出去徑步喇 ~

沖埋涼就休息   睇 Youtube 睇到 10 點半都瞓覺   今晚比里奧大人講咗句說話激親   但估唔到我瞓覺前又無咩嘢喎   唔通年紀大真係無咩火 ?!   不過我就覺得人地把口鍾意話咩就咩   都唔鬼得閒理佢   總知自己所講嘅嘢要自己負責任就得㗎喇   唔會影響到我呢 ~

沒有留言:

發佈留言