2021年6月25日星期五

蕃茄腸仔意粉 + 粟米蛋花湯 ( 25-JUN-2021 )




( 25-JUN-2021  FRI )

預咗今朝落雨   所以 7 點 10 分起身做伸展   但都無落雨嘅   天氣報告又話朝早密雨同雷暴   嗚嗚 ~

不過算啦   喺屋企做伸展都唔錯㗎   順便可以投票   呵呵 ~

早餐食奶醬多   食家食半件都飽 ~


菇場忙呀   仲要係煩嘢  ~  

Lunch Time 無落雨就去打簿   之後再行陣先買鯪魚球米番菇場   估唔到咁都行咗 3,000 步   咁又幾好喎   話哂今朝無行   依家補番數   哈哈 ~


忙到痴咗呀   好在 5 點左右搞掂   可以抖陣就放工 ~

今日里奧大人放假   咁我都即番到屋企預備晚餐喇   今晚忍唔住叫里奧大人幫手投票   哈哈 ~

搞掂哂都已經 7 點

是日晚餐 - 蕃茄腸仔意粉 + 粟米蛋花湯

蕃茄腸仔意粉 - 唔想食街外嘢   所以簡單煮   順便清埋個洋蔥   蕃茄醬汁就係現成嗰啲   唔駛詬味又好味 ~

粟米蛋花湯 - 無買菜呀   唯有飲粟米湯啦   今晚好似食兒童餐咁   哈哈 ~

洗埋碗就大清潔廚房   8 點幾就一齊出去徑步   今晚可以徑半個鐘   勁爽呀   難得無落雨嘛   又涼涼地 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後就睇劇   但就要定時投票   今晚 11 點就會止㗎喇   勁緊張呀 ~

因為係睇 30 個廣告   最長係 30 秒   我之前睇劇嘅時候   有時睇唔到啲劇情   我會同里奧大人講話因為投緊票   佢就以為我根本玩手機   今晚佢幫手投啦   佢話以為按一次搞掂   仲話終於明白我成日點解投票投咁耐呀 ~

好開心 ASTRO 團體排名第 1   但可惜 Rocky 個人排名得第 2   下次我會繼續努力   哈哈 ~

今晚睇到 11 點幾先瞓覺   又夜咗添 ~

沒有留言:

發佈留言