2021年6月16日星期三

豉油雞 (外賣) + 菜心 ( 16-JUN-2021 )



( 16-JUN-2021  WED )

今朝鬧鐘響都起身   個人唔係攰但又唔係好精神咁囉   因為發咗好多夢呀 ~

雖然無咩力咁   不過都照去徑步   最多慢慢行 ~

番到屋企見里奧大人啱啱起身   以為佢放假   原來佢唔記得校鬧鐘   因為尋日朝早我鬧鐘響兩次   佢驚佢鬧鐘響又嘈醒我   所以熄咗   但就唔記得開番囉 ~

早餐食芝腿治烘底   依家連芝腿治都唔覺好味添 ~


菇場仍然唔忙呀   所以又整 Sticker   哈哈 ~

Lunch Time 又想落雨咁呀   個天黑哂   所以唔出去行 lu   咁食杯麵算喇 ~


仍然唔忙   所以繼續整 Sticker 比阿花   哈哈 ~

放工即走喇   里奧大人話晏啲放工   咁我自己徑步 20 分鐘啦   其實我好攰   不過又想郁下 ~

買埋油雞同菜就番屋企預備晚餐   里奧大人 7 點幾先番到屋企   好在今晚就咁煮飯同淥菜咋 ~

是日懶餐 - 豉油雞 (外賣) + 菜心

豉油雞 (外賣) - 好想食呀   呢度係半隻   咁都要 $65   仲要好細隻喎   但自己唔敢整   咁就比人賺啦   哈哈 ~

菜心 - 喺超市買只係 $8.9   最緊要乾淨   不過就唔係成日有咁囉 ~

沖埋涼都已經 9 點   仲諗住早啲徑步會多啲時間用添   哈哈 ~

睇佢地講得獎感受   睇到我都喊埋   里奧大人話我好勁呀   唔知講咩都可以喊   我話之前睇咗少少中文字幕嘛   今晚先認真再睇囉   不過真係佢地喊我又喊   佢哋笑我又笑㗎   佢哋真係好有感染力   所以次次睇都好開心呢 ~

今晚 11 點都瞓喇   其實算夜咗瞓   因為我又開始徑步   好想 10 點 45 分就瞓咁囉 ~

沒有留言:

發佈留言