2021年6月13日星期日

煎蘿蔔糕 + 燒賣 + 鮮竹卷 (外賣) @ 屋企 ( 13-JUN-2021 )

呢排好鍾意飲青檸梳打水


( 13-JUN-2021  SUN )

今朝 9 點都起咗身   所以即出去徑步   再買早餐番屋企慢慢嘆 ~


食完抖陣就沖涼   之後即出發去教會喇 ~

崇拜完畢就要去里奧大人公司幫手   佢叫我等佢一陣   因為有嘢同同事傾   諗住 2 點去食 Lunch   點知 3 點幾先食呀   真係餓到我有啲暈咁呀 ~

基本上我依家好少話肚餓   所以里奧大人知我一定係好餓 ~


里奧大人同事特登留比我㗎   話陪我番工喎   哈哈


飲咗杯香芋奶茶   飲嘅時候覺得好正    但之後勁反胃 ~

6 點左右就走人   今晚都係買點心番屋企食   因為我唔太餓 ~

沖埋涼就開餐   呢餐真係慢慢食喇   我都係每樣食 1/3   里奧大人都話我做咩食咁少   我話其實真係唔餓   食到已經好好㗎喇 ~

仍然睇 ASTRO   雖然成日睇   但其實睇嘅嘢都係唔同   唔想睇又聽下歌   睇跳舞都好好睇㗎   自問手腳唔協調   所以鍾意睇人跳舞囉   哈哈 ~

衰啦   11 點有啲餓   諗緊食唔食嘢好   之後個胃有啲痛   但都唔食喇   睇到 11 點半就瞓覺 ~

沒有留言:

發佈留言