2021年6月30日星期三

蜜汁焗五花腩 + 甜酸齋 (外賣) + 菜心 ( 30-JUN-2021 )





( 30-JUN-2021  WED )

一覺瞓到 10 點 20 分自然醒   所以起身都好精神   感恩感恩 ~

沖完涼就食早餐   抖陣就出發去西貢 ~


去到西貢就周圍行下   不過天氣勁焗熱   個天又好似想落雨咁   所以都唔坐船出去 lu ~

食午餐   冷氣夠勁   所以勁舒服呀   哈哈 ~

天婦羅&雜錦壽司 ($60) - 呢 Set 有齊哂我想食嘅嘢   所以食得好滿足 



日式咖哩雞扒飯 ($58) - 里奧大人話好味道呀


食完就周圍行下   之後再去碼頭行一陣   個天成日好似想落雨咁   所以都唔坐船去鹽田梓喇   同埋我個肚仲係有少少扯住唔舒服   都係留番下次先去喇 ~

今日都好焗熱   但勝在無乜人行   哈哈



呢邊唔算多烏雲


好開心又見到鷹呀


有個男人話就嚟落雨   所以我哋都走喇


坐小巴去德福行陣   之後去 MP 買甜酸齋   再去 Haagen Dazs 食雪糕   之後就番屋企 lu ~

芒果紅桑子 & 雲呢拿焦糖朱古力蛋糕   呢兩個球要 $69   我覺得超級勁貴   好在我有 $50 Coupon 咋   里奧大人話終於覺得經濟裝真係抵食好多   哈哈


呢個天時出街行真係唔講得笑   焗熱到一個點   不過里奧大人話想同我出去行下   唔好嘥咗日假   但就唔會話出去成日   因為我每月一到比較攰 ~

6 點幾煮飯   感恩可以煮到飯呢 ~

是日懶餐 - 蜜汁焗五花腩 + 甜酸齋 (外賣) + 菜心

蜜汁焗五花腩 - 之前喺 Aeon 超市買嘅   所以想快啲食埋去   原來都係薄身五花腩   所以整唔到叉燒   咁就原條焗再切片   咁樣都好好味 ~

甜酸齋 (外賣) - 好想食酸齋   但其實都好想食齋鴨腎   不過 MP 嘅就唔好味囉 ~ 

菜心 - 係時間又食番啲正氣菜   哈哈 ~

洗埋碗就沖涼   之後休息喇 ~

睇劇睇到 11 點幾   個肚有啲扯住痛   所以都瞓覺 lu ~

沒有留言:

發佈留言