2021年6月29日星期二

韓式辣味鍋貼 + 招牌鍋貼 + 韭菜水餃 + 大腸麵線 (外賣) @ 屋企 ( 29-JUN-2021 )

里奧大人笑住話我點都要食韓國味道   哈哈


( 29-JUN-2021  TUE )

今日開始放假   不過今日要去婦檢   所以 9 點都起身 lu ~

梳洗之後就食早餐   食完抖陣就沖涼 ~


10 點幾出發去旺角婦檢   去到診所啱啱好 11 點半 ~

抖咗 15 分鐘就量血壓   居然 161 / 94   但我都估到係高㗎喇   因為我好驚呀 ~

等到 12 點半先到我呀   今朝每月一到   感恩可以做到子宮抹片   再抽血驗其他嘢 ~

醫生超級細心   又解釋番食藥嘅反應   原來我算係正常反應   佢仲話記得我兩年前同佢講嘅嘢    因為我講都未講完   佢就講出個原因   之後我又同醫生講話 Book 咗睇醫生之後就開始驚   醫生問驚咩 ?!   我話驚有咩事囉   佢都笑哂同我講話放鬆啲   唔好咁緊張啦 ~

我今次再抽血   驗下有無貧血   再驗埋肝胃血色素   抽完血之後   我額頭冒哂汗   醫生話有個病人仲誇張   抽完血張枱係濕哂 ~

比錢嘅時候   姑娘都知我緊張   所以強調報告無事都會打比我   哈哈 ~

搞掂哂差唔多 1 點先搞掂   之後再 Book 另外一個婦檢就走人喇 ~

搭小巴去 Megabox   話咁快又 2 點   咁去食午餐喇 ~

今次去餃子駅食免費餃子套餐   因為用積分換嘅   哈哈 ~

酥炸排骨湯麵 + 韭菜豬肉餃 & 白菜豬肉餃 + 豆漿 (原價 $108) - 餃子真係非常普通


酥炸排骨湯麵好味道呀



擔擔湯麵 ($51) - OK 啦


食完行陣再去 Aeon 超市買嘢就番屋企喇   個人開始好攰咁呢 ~

個肚扯住唔舒服   所以沖完涼都要休息 ~

今晚都唔想煮呀   叫里奧大人去買餃子番屋企食 ~

抖陣又沖多次涼   差唔多 9 點左右睇 "我的 ID 是江南美人"   今晚都係睇到 12 點先瞓 ~ 

沒有留言:

發佈留言