2021年6月22日星期二

招牌水餃拚唐生菜 ( 22-JUN-2021 )



( 22-JUN-2021  TUE )

尋晚半夜熱醒呀   條頸出哂汗   所以要抹乾去啦   即係又要去廁所 ~

6 點半又醒醒哋   不過最後都瞓到 6 點 55 分起身   我真係唔想 6 點半咁起身囉 ~

徑完步番屋企都開始落大雨   其實都有淋濕身   但可以番屋企沖涼都無問題 ~

早餐食腿蛋治   今朝居然叫咗咖啡多奶少甜   好在佢把聲好愕然咁   我先知自己叫錯咋   哈哈 ~


菇場唔忙呀   所以越坐越凍  哈哈 ~

Lunch Time 落毛毛雨   但都照出去行   因為我要解凍 ~

其實唔餓   但好想食熱嘢   所以又買魚片頭米   不過番到去掛住睇片   食嘅時候都凍哂了 ~


放工即走   番到屋企換埋波鞋就去徑步 ~

里奧大人 6 點 15 分放工喇   咁我都要去買水餃同菜 lu ~

番到屋企都要即預備   好在淥水餃同菜都好方便   所以真係好鍾意淥嘢   哈哈 ~

是日懶餐 - 招牌餃子拚唐生菜

招牌餃子拚唐生菜 - 之前食剩 11 隻餃子   加埋今次嘅 20 隻   原來好鬼飽   之得唔買啦   煮個麵仲好   再加埋 3 棵唐生菜   最後食剩 3 隻都要掉   因為真係飽到想嘔 ~

洗埋碗就開機洗衫   沖埋涼就睇陣 ASTRO ~

10 點左右先睇德魯納酒店   不過我睇到 10 點 45 分都瞓   里奧大人就繼續睇   果然真係追嚟睇 ~

沒有留言:

發佈留言