2021年7月21日星期三

泡菜年糕餃子鍋 + 菜心苗 ( 21-JUL-2021 )




( 21-JUL-2021  WED )

今朝鬧鐘未響都醒咗   咁即去徑步啦 ~

早餐食腸仔包   雖然鍾意食但又唔可以日日食呢 ~


家姐無啦啦 Whatsapp 問我要唔要齋燒鵝 ?!   我話唔要啦   之前我買咗兩包大嘅都未食   我可以比包佢   點知佢話只係想買嘢   佢又係同我一樣   買買埋埋又唔係食   不過我都好啲   如果想買嘢   可以買比里奧大人同事食   之後又問我要唔要薯片 ?!   我話屋企仲有幾包呀   同埋依家又唔係咁想食零食   買完都唔知要擺幾耐   所以叫佢咩都唔好買比我喇 ~

菇場忙呀   做到頭暈暈 ~

Lunch Time 同阿渠一齊落樓   見到好似好細雨   我哋話唔會開遮囉   點知大家講完之後   即刻落大雨呀   真係笑死   咁唔開唔得啦 ~

行咗陣就去買魚片頭米番菇場喇   啲雨越落越大呢 ~


3 點幾終於忙完   但要做其他嘢   仲要係對數   所以慢慢做   因為一錯就好鬼麻煩 ~

放工即走   番到屋企見到風扇無關   再入廁所又係無關燈 ~

之後見到餐枱有花生醬同果醬   即係里奧大人朝早搽完無放雪櫃   所以即影相比佢睇   我話驚佢一陣要搽   等你番嚟先放入雪櫃   有時有會將方包個吉袋放喺枱面   呢樣最憎   好心掉咗去啦   咁樣好易惹小強嘛   所以我見到就會將個袋放喺佢電腦上面   我肯定唔會幫佢掉   因為真係覺得呢啲行為好得我憎   幾乎每次佢遲出門口就係咁   硬係甩甩漏漏無手尾   唉 ~

見佢講對唔住就算啦   不過都會再話   其實風扇唔關唔緊要㗎   可以快啲壞可以更快買部新   同埋見你咁鍾意咁樣唔關嘢   我都會學下你呢 ~

今晚 7 點唔夠可以開餐   算係快㗎喇 ~

是日懶餐 - 泡菜年糕餃子鍋 + 菜心苗

泡菜年糕餃子鍋 - 煮呢個勁簡單   最開心係清埋包韓國蠔   本身想連埋個辛辣麵一齊煮   但咁樣好似好大鍋咁   真係未食都覺得飽   所以就分開煮喇 ~

菜心苗 - 就咁泡菜唔夠菜   所以煮多 10 條菜心苗   哈哈 ~

洗埋碗就徑步   里奧大人話做咩咁快   其實都已經 7 點 50 分啦   原來佢都想徑步   不過我話佢飲咗啤酒就唔好徑喇 ~

今晚徑步 40 分鐘   最搞笑里奧大人問我做咩咁耐 ?!   係咪去買嘢 ?!   我話見無咩汗就行多陣囉 ~

最離奇係我沖涼出嚟見電視關咗   之後佢話唔睇所以關咗   我真係好想話應關唔關   我沖涼得 10 分鐘   一陣我又開   又開又關好易壞啦   頂佢唔順 ~

咁我專心投票都無開電視   佢以為我嬲   問我做咩唔睇電視   堅搞笑 ~

今晚勁喇   10 點半瞓覺   里奧大人就繼續睇 Youtube ~

沒有留言:

發佈留言