2021年7月18日星期日

西洋菜豬肉水餃 + 節瓜元貝湯 ( 18-JUL-2021 )




今朝食剩嘅炒麵


( 18-JUL-2021  SUN )

今朝又係 8 點半自然醒   咁可以早啲去徑步喇 ~

徑完步再買早餐番屋企慢慢食   咁樣真係唔錯架 ~


沖埋涼就抖陣   今朝想早啲去里奧大人公司幫手 ~

阿妹話睇我後面都覺得又瘦咗   同埋高咗   我忍唔住話唔會係變咗 5 點 4 呀嘛   哈哈 ~

原來佢知我做運動之後   佢都開始做運動呀   但做咗一個月但無瘦   不過我話我都係咁   初初無瘦架   但做做下就開始慢慢減磅   減咗 1x 磅   所以好驚喜呢   不過仍然要再減   因為始終仲係肥 ~

傾傾下   里奧大人打嚟問我喺邊 ?!  阿妹話里奧大人佢人唔到聲都要到   哈哈 ~

見到 B San   佢即約我崇拜後傾偈   不過我話今日唔得呀   崇拜完要即走呀 ~

崇拜完畢就等里奧大人放工   食埋 Lunch 就去姑奶屋企拎嘢   里奧大人就要去開會 ~



2 點半左右到姑奶屋企   又傾咗成個鐘先走 ~

去街市買餃子同冰鮮豬肉   最後去埋青林買無激素雞翼就番屋企 lu~

番到屋企放低哂所有嘢   之後換對波鞋又出去徑步喇 ~

沖埋涼就開機洗衫   之後就執下衣櫃 ~

里奧大人 7 點半先開完會   無諗過咁夜   真係辛苦佢喇 ~

是日懶餐 - 西洋菜豬肉水餃 + 節瓜元貝湯

西洋菜豬肉水餃 - 姑奶介紹我買㗎   $42/打   估唔到幾好味喎   同埋都幾大隻   餡料有好多菜   我鍾意呀 ~

節瓜元貝湯 - 今朝浸定元貝   所以點夜都要飲湯 ~

沖完涼都休息喇   居然有得睇 ASTRO Zone   即刻話比阿花知   可以一齊睇   哈哈 ~

里奧大人 11 點唔夠就瞓   我就 11 點幾先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言