2021年7月22日星期四

蜜糖焗雞翼拚竹輪 + 菜心苗 ( 22-JUL-2021 )




( 22-JUL -2021  THU )

今朝醒醒地就望下個鐘   但原來只係 5 點 40 分   咁梗係再瞓啦 ~

但 6 點 40 分都醒咗   所以去徑步喇   我同家姐講話就嚟做阿婆喇   哈哈 ~

早餐食腿蛋包   其實想食吞拿魚包㗎   不過未出爐囉   咁我都唔等喇 ~


菇場唔係咁忙   咁就好喇 ~

Lunch Time 出去行 15 分鐘   之後買鯪魚球米番菇喇 ~


又忙下停下   好快又放工 lu ~

放工番屋企   今晚可以抖陣先預備 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼拚竹輪 + 菜心苗

蜜糖焗雞翼拚竹輪 - 得雞翼一樣好似太單調   所以加多一包竹輪   其實以前叫獅子狗卷㗎   唔知點解要改名呢 ?!

菜心苗 - 菇場附近嘅凍肉店買㗎   一盒只係 $5.3   估唔到仲好甜   好開心又多個地方買菜呀   仲要唔駛行咁遠添 ~

洗埋碗抖陣   差唔多 7 點 45 分就同里奧大人一齊去徑步 ~

我徑半個鐘咋   因為好攰呀   所以買屋企先 ~

里奧大人同事知我鍾意食零食   但話零食好難戒   所以特登買呢包健康零食比我   勁感動呀


開機洗衫就即沖涼   之後睇 ASTRO Zone ~

今晚 11 點都瞓覺   算係遲瞓㗎喇 ~

沒有留言:

發佈留言