2021年7月8日星期四

魚香茄子 ( 8-JUL-2021 )



( 8-JUL-2021  WED )

今朝起身徑步   突然間好開心   因為無諗過自己會咁肯做運動   如果以前係咁就好啦   哈哈   不過依家都唔算遲   哈哈哈哈 ~

番到屋企居然見到里奧大人仲喺度   佢話懶床 10 分鐘   因為尋晚睇歷史片睇到 12 點呀   真係好鍾意睇咁喎 ~

早餐又食吞拿魚包   今次呢間麵包店就勁多餡喇   但食完好飽   好在今朝杯檸茶夠濃   其實飲檸茶真係唔錯   因為我飲得哂一杯   之後再可以沖多杯檸檬水   真係一杯價錢兩種享受呀   哈哈 ~


菇場忙呀   話咁快又到 Lunch Time ~

出去行半個鐘   之後買魚柳包番菇場食   不過差唔多 12 點 40 分先開始食   因為早餐仲未落格 ~

牛蒡茶味道都 OK   其實阿花話車銀優成日飲   佢叫我我買嚟試下   哈哈   


仍然忙呀   好在做哂最趕嘅嘢   但仲未做完㗎   不過放工都準時走 ~

去完超市買菜   之後再去 759 買嘢   又買咗百幾蚊   不過全部都係食糧同廚房用品   咁都好啲   哈哈 ~

里奧大人 8 點先番到屋企   等佢沖埋涼就開餐喇 ~

是日晚餐 - 魚香茄子

魚香茄子 - 2 條茄子 + 幾塊豚肉 + 大半包韓國迷你秀珍菇   里奧大人以為全素   其實如果咁惹味嘅汁係全素   我都無問題㗎   有時出街都好想食咖哩什菜飯   但唔抵嘛   不過自己又無諗過咁煮   始終里奧大人鍾意有啲肉   我整雞翼多啲咁囉 ~

洗埋碗即去徑步   抖都唔抖喇 ~

徑步半個鐘   番到屋企即沖涼   之後就睇 ASTRO Zone ~

今晚 11 點都瞓覺   今晚好有睡意呀   勁開心 ~

沒有留言:

發佈留言