2021年7月11日星期日

焗腐皮卷 + 唐生菜 ( 11-JUL-2021 )





今朝食剩嘅炒米粉


( 11-JUL-2021  SUN )

今朝 8 點半醒咗   又出去徑步先 ~

買埋早餐就番屋企   食完即拖地   之後沖埋涼就出發喇 ~


今朝早啲去里奧大人公司幫手   又可以同阿妹傾下偈 ~

崇拜完就等里奧大人放工   咁同 B SAN 傾偈   之後加埋阿妹   越傾越興奮   完全唔記得有無人開組   有就嘈住人啦   哈哈   估唔到 B SAN 都話我瘦咗   因為我哋唔係成日見到嘛 ~

之後佢同阿妹話我個袋好大又係好重   大家再睇大家嘅袋裝啲咩   佢話我遲啲會拎紅白藍袋   阿妹話我直頭會拖喼番教會添呀   衰到死   笑到我肚痛呀 ~

2 點幾就同里奧大人食下午茶   我話食多士算喇   唔係咁餓   里奧大人就食最鍾意嘅星米   最緊要份量唔好多   因為我始終唔係咁餓   只想飲嘢 ~



食完番屋企   里奧大人講明要瞓覺呀   肯定好攰   我就去超市買嘢先番屋企 ~

沖埋涼就小清潔屋企   之後休息休息 ~

今晚 7 點預備晚餐   半個鐘就可以開餐 ~

是日懶餐 - 焗腐皮卷 + 唐生菜

焗腐皮卷 - 我叫家姐帶我去街市買㗎   $20/5件好抵   我見得最後 6 件咋   好在我買到   哈哈哈哈   我覺得都 OK   但餡料唔夠多 ~

唐生菜 - 呢度只係 2 小棵   因為食腐皮卷都幾脹胃   所以唔煮咁多菜 ~

洗埋碗就同里奧大人去徑步   番到屋企就開機洗衫   之後即沖涼   好鬼熱呀 ~

睇咗少少德魯納酒店   不過 11 點鬆啲都瞓 ~

沒有留言:

發佈留言