2021年7月25日星期日

菜肉餃 & 水餃拚蝦滑 (外賣) ( 25-JUL-2021 )



( 25-JUL-2021  SUN )

今朝 8 點 15 分起身去徑步   之後沖埋涼就出發去報名喇 ~

差唔多 1 個鐘就搞掂   算快㗎喇 ~

因為已經 11 點幾   所以已經無得食早餐   所以即刻買個包同咖啡   食完即刻番崇拜喇 ~

破戒喇   終於飲凍咖啡   但其實因為包裝檸檬茶好甜   我又唔想飲茶   所以先買囉    但呢樽咖啡好好飲呀   夠哂香滑   但就超級肥啦   所以留半樽比里奧大人飲   哈哈哈哈


其實我唔餓又唔眼瞓   不過我驚 12 點幾餓   到時出去買嘢食就煩呢   始終崇拜未完   唔想離開囉 ~

崇拜完就同阿妹傾偈   之後加埋 B San   話我哋一齊傾計好似鬧交   哈哈   因為佢把聲又特別高音呢   同埋女人傾偈係越傾越興奮   真係完全無控制聲量 ~

同佢又係咩都傾一餐   知道佢煮嘢食又係好有心機   但我話如果教我煮嗰啲呢   簡簡單單就可以咯   呵呵 ~

里奧大 1 點幾放工搵我哋   佢見我笑到流哂眼水鼻水   佢同頂爺又走嚟傾   仲話我哋嘈   之後頂爺話開心就嘈㗎啦 ~

我唔餓呀   所以話買嘢番屋企食算喇 ~

今次買一個飯 Share 食   因為其實咁都夠飽   話哂我 11 點幾食咗個包   其實都唔餓 ~


里奧大人 4 點左右瞓覺   我就 5 點幾先眼瞓   一瞓瞓到 6 點   之後里奧大人都起身 ~

抖到 6 點半先預備晚餐   所以今晚 7 點半先開餐呢 ~

是日懶餐 - 菜肉餃 & 水餃拚蝦滑 (外賣)

菜肉餃 & 水餃拚蝦滑 (外賣) - 又嚟水餃餐喇   今晚大家食到好鬼飽   下次唔會再買蝦滑喇   同埋真係豬咗   將尋晚嘅墨魚滑分兩餐咪得囉   又唔駛食得咁辛苦   唉 ~

洗埋碗就去徑步   番到屋企都 9 點幾 lu ~

今晚專注投票   好開心 MJ 贏咗第一呀   真係勁緊張   係臨尾 15 分鐘先反敗為勝咋 ~

其實都好感激里奧大人有幫手投票㗎   話哂佢無我咁顛嘛   我喺 FB 出 PO 嘅時候   我同 AROHA 都有哂策略點投票㗎   我哋個個都好想 MJ 贏呢   所以我幫里奧大人裝 Apps 喇   哈哈 ~

實在太興奮   今晚差唔多 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言