2021年7月17日星期六

西洋菜豬肉水餃麵 ( 17-JUL-2021 )



( 17-JUL-2021  SAT )

今朝鬧鐘未響都醒   快快梳洗就去徑步喇 ~

徑半個鐘就番屋企   感恩又可以早一班車番工 ~

早餐食吞拿魚包   今朝要食飽啲   哈哈 ~


菇場勁忙呀   所以好快好快就到 1 點 ~

放工同里奧大人食午餐   之後佢就番工啦   但居然唔記得帶銀包   咁要上番屋企拎喇 ~


咁我都番屋企換對波鞋就去徑步 20 分鐘   頭先食完河粉   好想快啲消化一下   哈哈 ~

2 點半番到番到屋企即沖個涼   之後大清潔屋企同廚房   搞掂哂已經 6 點 15 分   無諗過咁就做咗 4 個鐘   不過今日都涼涼哋   做大清潔都無咁辛苦 ~

好想做運動呀   所以又出去徑步半個鐘喇   家姐問我有無徑步 ?!   我話有呀   仲話好想做運動添   之後佢都話 "勁喎   好想做運動"   我相信識我嘅人都無諗過我會講呢句說話   哈哈 ~

徑完步買豉油雞   不過又無哂   即去大昌買水餃啦   諗住支付寶減 $8   但唔記得按印花   咁比咗錢就無計啦   我又再入去手多多即按減 $8 印花   點知原來係聽日要用埋   咁唯有再買啦   又買咗 $8x   明明諗住減 $8   點知用多埋 $8x   激鬼死我 ~

番到屋企都 8 點幾   里奧大人放工   我都要預備喇 ~

9 點半先開餐   所以我話食麵算喇 ~

是日懶餐 - 西洋菜豬肉水餃麵

西洋菜豬肉水餃麵 - 實在太夜食   所以 1 包水餃 + 1 包出前一丁 Share 食就算喇 ~

洗埋碗就抖陣   咁就過咗一日 lu ~

今晚唔係咁眼瞓   所以睇 Youtube 睇到 12 點左右先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言