2021年7月7日星期三

蜜糖焗雞翼 + 蒜蓉蒸茄子 + 紅油青瓜 ( 7-JUL-2021 )





( 7-JUL-2021  WED )

今朝去徑步   個天好似想落雨咁   不過唔理喇   因為真係好想做運動 ~

7 點半番到屋企就落雨   感恩番工就無落雨呢 ~

早餐食洋蔥吞拿魚包   得好少吞拿魚餡咋   不過都 OK 嘅   因為有時覺得吞拿魚餡都好滯下 ~


菇場忙忙地咁啦   咁樣時間都好快過 ~

Lunch Time 出去打簿再行陣   之後買腸粉燒賣就番菇場喇   好鬼熱呀 ~


一番埋位   阿齋問係咪食酸辣米線 ?!   我話唔係囉   佢話以為我會食酸辣米線   因為佢唔舒服就特登引佢喎   我話唔明點解次次食酸辣米線要比妳鬧我衰囉   哈哈 ~

仍然忙下停下   好快放工 ~

番到屋企都預備晚餐   但里奧大人接近 7 點先放工   好在我依家唔怕餓咋   不過只限喺屋企   哈哈 ~

是日懶餐 - 蜜糖焗雞翼 + 蒜蓉蒸茄子 + 紅油青瓜

蜜糖焗雞翼 - 用光波爐係脆皮啲   不過洗個玻璃盤就辛苦啲難   因為好鬼重 ~

蒜蓉蒸茄子 - 好耐無食   見 $10/4條好抵   咁要買嚟食啦 ~

紅油青瓜 - 1 份 6 條只係 $10 咋   仲要每條都係肥嘟嘟   所以即買 ~

洗埋碗抖陣   差唔多 8 點幾先自己去徑步   沖埋涼就休息喇 ~

今晚好開心呀   因為 10 點 45 分瞓覺 ~   

沒有留言:

發佈留言