2021年7月30日星期五

燒汁焗雞翼 + 辣菜甫菜心苗 + 自家制麵包 ( 30-JUL-2021 )





( 30-JUL-2021  FRI )

今朝早咗一班車   時間真係好用好多 ~

早餐食腿蛋包   好好味呀 ~


頭先一番到菇場就接到家姐電話   嚇死我以為乜事   因為我哋多數 Whatsapp 嘛   之後佢問我喺邊 ?!    我話啱啱番到公司   佢都覺得好驚訝   因為只係 8 點 20 分   咁到我問番佢咩事啦 ?!   原來佢話去麥記食早餐   不過佢都好早番到公司   所以其實佢咁早打得嚟   都係話食咗啲咩    一係就問有咩要買咁呢 ~

菇場忙呀   所以一望個鐘就 11 點 40 分呢 ~

見無落雨就出去行   順便幫阿花搵韓國燒酒   我話如果我買到   Lunch Time 一齊飲   可惜無得買   哈哈 ~


終於唔忙喇   安安樂樂等放工 ~

放工去超市買嘢   之後番屋企 lu ~

6 點幾預備晚餐   今晚可以 7 點半開餐 ~

是日懶餐 - 燒汁焗雞翼 + 辣菜甫菜心苗 + 自家制麵包 

燒汁焗雞翼 - 又係用迷你杏鮑菇墊底   但今次越食越辣呀 ~

辣菜甫菜心苗 - 連食 3 晚   咁唔蘸甜豉油喇   哈哈 ~

自家制麵包 - 朱古力包好味呀   可以當甜品 ~

洗埋碗就即沖涼   之後睇奧運 ~

今晚又係 11 點瞓   但其實自己衰   係都要聽埋歌先瞓   如果唔係 10 點 45 分已經瞓覺呢 ~ 

沒有留言:

發佈留言