2021年7月3日星期六

西洋菜豬肉餃通粉 + 唐生菜 ( 3-JUL-2021 )




( 3-JUL-2021  SAT )

今朝鬧鐘未響都醒咗   伸展一下先去沖涼 ~

早餐食奶醬多   今朝開始飲檸茶   想戒咖啡呀 ~


又 7 月新開始了


菇場忙呀   不過都預咗   哈哈 ~

溫總同 BG 見到我番工覺得好奇怪   問我做咩唔放埋今日   因為 8 卦之前都問我做咩今日唔放   不過我都唔會放啦   反正里奧大人番工   我寧願番工 lu   唔想嘥半日假 ~

放工即走   番到屋企換對波鞋就去徑步   之後同里奧大人食下午茶 ~



食完都番屋企喇   沖埋涼就同里奧大人一齊睇劇   好想快啲睇哂呀 ~

今晚 7 點半先開餐   其實都未餓   不過唔想太夜食 ~

是日懶餐 - 西洋菜豬肉餃通粉 + 唐生菜

西洋菜豬肉餃通粉 - 好耐無食過灣仔碼頭水餃   依家食番都幾好味   再加個即食通粉   呢餐真係超級方便   哈哈 ~   

唐生菜 - 喺超市買 1 Pack   份量真係啱啱好 ~

洗埋碗就沖涼   抖陣再睇劇 ~

今晚 11 點幾都瞓 lu   其實都算係夜 ~

沒有留言:

發佈留言