2021年7月10日星期六

白菜豬肉水餃 + 蠔油菜心 ( 10-JUL-2021 )




( 10-JUL-2021  SAT )

今朝 8 點 40 分醒咗   所以去徑步   之後就買埋早餐先番屋企 ~


同里奧大人一齊睇 ASTRO   佢又話我黐線   我話睇新片嘛   又唔係重覆睇   黐咩線喎   同埋朝早都無電視好睇 ~

不過次次佢都睇到笑嘅   我話笑住番工係咪好開心呢   哈哈 ~

里奧大人 11 點 45 分出門口   我都沖涼等家姐接我喇 ~

12 點幾出發   食埋 Lunch 先再去廣良興買豬肉乾同軟糖   之後番屋企喇 ~

午市自選拉麵套餐 ($69)
招牌牛油拉麵 札幌味噌 (湯底) - 家姐睇相話牛油好大塊   我話應該唔會啦   點知原來真係好大塊   我哋最後只係要一半牛油


咖哩飯 (小) - 本身唔揀呢個㗎   不過家姐話咁樣可以變為吉列咖哩豬扒飯   咁都比佢突然諗到   笑死我


吉列豬扒 ($48) - 新鮮炸起實好味道   但食剩 1 件   實在太飽



兩星期無見 Berry   佢真係特別興奮   撲我都撲得大力啲咁㗎 ~

家姐 3 點幾出去整嘢   今次我慘喇   Berry 唔上梳化瞓呀   嗚嗚   我上次實在太囂張   話 Berry 實會上梳化陪我   嗚嗚 ~

唔多友善嘅眼神



影咗成分鐘啦   但佢對眼全程係咁望住我   哈哈哈哈


明明眼瞓又唔上梳化陪我   嗚嗚嗚嗚


用零食引佢上嚟



睇 Youtube 等家姐番嚟   咁啱睇韓國食播   家姐話好正呀   真搞笑   我次次睇食播   里奧大人會話有咩好睇   咁睇見啲食物咁靚   個人都開心啲啦 ~

6 點幾都番屋企喇   等家姐可以早啲食飯休息 ~

番到屋企換對波鞋就去徑步   因為頭先係家姐屋企食咗十塊薯片呀   好有罪惡感   哈哈 ~

徑步完就去買豉油雞   但無哂呀   咁今晚淥白菜豬肉水餃算喇 ~

番到屋企即沖涼   之後開始燜嘢喇 ~

里奧大人 9 點幾先番到屋企   真係食宵夜咁滯   哈哈 ~

是日懶餐 - 白菜豬肉水餃 + 蠔油菜心

白菜豬肉水餃 - 之前里奧大人食剩 4 隻水餃   再加個米粉都應該夠飽   我就食番尋晚食剩嘅金沙骨就算喇 ~

蠔油菜心 - 終於清埋半 Pack 菜心   依家食唔得太多菜心呀 ~

洗埋碗就再沖多次涼   之後休息喇   好攰呀   哈哈 ~

今晚 11 點幾都眼瞓   咁都好   起碼唔係 12 點 ~

沒有留言:

發佈留言