2021年7月12日星期一

松記車仔麵 @ 西貢 ( 12-JUL-2021 )

煎釀四寶 ($25) - 好味呀


秘汁咖哩魷魚 ($35) - 個汁唔係咁夠味


青蘋果 QQ ($24) - 好化學味道
菠蘿小芬女 ($26) - 個名好掂呀   哈哈   


( 12-JUL-2021  MON )

今朝瞓到 9 點自然醒   我都即梳洗喇   里奧大人就去買早餐 ~


食完抖陣就沖涼   差唔多 10 點 45 分先出發去西貢 ~

勁哥同里奧大人講話鹽田梓有藝術節   只做到 7 月 16 日   所以我上星期四即刻請假囉   好少請得咁急   好在西瓜批咋 ~

去到西貢都接近 12 點   行去碼頭睇下一陣點樣坐船先去食 Lunch ~

今日超級好天   即係超級超級超級熱



大大片嘅白雲


但同時仍有烏雲


 一陣應該坐呢啲船去鹽田梓


我仍然好想食日本嘢   同埋鍾意間餐廳冷氣夠勁   因為知道一陣肯定超級熱   我要吸夠冷氣先   哈哈 ~

我都鍾意飲麵豉湯


沙律 & 辣味螺肉


唔記得係咩凍茶


天婦羅 & 雜錦壽司 ($60) - 當然食番呢個啦   哈哈   勁好味呀



日式咖哩雞扒飯 ($58) - 里奧大人怕熱氣   所以都係揀雞扒呢


食完就行陣   之後等上船喇   都等咗好似 45 分鐘 ~

左手邊係買票嘅地方


職員笑笑口同我講   話唔係上呢隻船呀   我都忍唔住大聲笑咗   之後里奧大人同職員都喺度笑   其實頭先我離遠見到隻船   我真係問里奧大人會唔會坐呢啲船 ?!   里奧大人話咪坐呀   係水警船嚟㗎   哈哈哈哈


船票 ($60來回)   會派個 "鹽田梓藝術節" 貼紙作記認 


我哋坐呢架船


差唔多開船


估唔到有張枱   所以空間變得好細小


坐滿哂人


膠墊 & 膠橩


飄呀飄



鹽田梓藝術節   天地人作主題嘅最後一屆


MAP


好有特色呀




唔記得咁裝飾係咩意思 




其實我覺得係爛屋一間


超級勁曬


請勿觸摸



鹽場暫停開放   未經許可   不得進入


唔知咩來   純粹有嘢就影下   因為實在太曬喇


好似玻璃紙


無咩花好影添


無人嘅


仍然脆綠


好在最後都有人行入嚟


我見到白雲就好開心


另一邊係咁


里奧大人話好熱   要快啲走


無遮無檔咁行咗半個鐘   想唔曬黑都幾難   哈哈


好似熱到出哂煙咁   哈哈


去睇下係咩


標本



又見到佢喇


今日點可能會唔曬黑呀 ?!   哈哈


彈彈蟹



鹽田範圍   即係去睇鹽喇


鹽結晶   一粒粒四方型   中間有啲圖案



我哋圍住呢度行


行呢段路   真係挑戰人體極限   哈哈哈哈


鹽圈 ?!


開放時間


去鹽田梓文物博物館   因為有冷氣   所以必入去   哈哈






最鍾意睇碗碗碟碟   哈哈


鹽造型嘅鏡


咁樣影都幾特別


周圍行下影下


里奧大人話想坐一陣   我以為佢想靈修一下   之後佢話其實佢好攰呀   真係要坐   呢樣真係估唔到   佢好少話要坐低抖抖㗎 ~

入去聖約瑟小堂


要安靜





@ 聖約瑟小堂


@ 客家村屋


夜晚一定唔敢入去睇


全部綠色


唔記得咩名堂 


經文


實在太熱   所以無行到呢條木橋   影張相留念算喇


我地無去玉帶橋同雙子亭   因為實在太熱 ~

里奧大人話 11 月先好再戶外活動   umm   又係佢話嚟嘅   呵呵 ~

開船喇


咁熱仲見到個熱茶壺   感覺更加熱   哈哈哈哈 


左邊白雲   右邊烏雲


鹽田梓藝術節   一日遊行程完畢


坐小巴出九龍灣   我話要再行陣德福   因為食完個下午茶要消化一下 ~

行完諗住去食餈飯同小籠包   但其實又唔餓   所以都係番屋企算喇 ~

番到屋企即沖涼   之後開機洗衫 ~

8 點幾有啲餓呀   同里奧大人 Share 個杯麵   佢最鍾意呢   哈哈 ~

今晚 10 點半左右都瞓覺   可能今日出咗一身汗呀 ~

沒有留言:

發佈留言