2021年7月24日星期六

韭菜餃 & 鮮蝦雲吞拚墨魚滑 & 炸魚皮 (外賣) + 自家制麵包 ( 24-JUL-2021 )





( 24-JUL-2021  SAT )

今朝 6 點半醒醒地   諗住瞓番啦   點知都係瞓唔到   終於 6 點 40 分都起身 ~

又落雨   不過都照去徑步   反正已經起咗身嘛 ~

里奧大人見我拎住把遮番嚟   話好佩服我嘅堅持呀   哈哈   之後話食都好緊要㗎   尋晚食得太多   我話知啦   最衰你話唔比我呢幾日煮飯   否則可以留番半隻雞今晚食   不過我話呢幾晚都係煮呀   只係焗嘢或者淥麵咁   唔駛開鑊炒嘢就無問題㗎喇 ~

早餐食丁米餐   太耐無叫外賣   完全唔記得走包   咁唯有留番今晚食啦   本身我想食麵   但真係食唔哂一個   下次問可唔可以半個   如果可以就叫嚟食先 ~


菇場個個都唔忙啦   除咗西瓜 ~

放工一齊準時走   星期六大家都好齊心呢   哈哈 ~

尋晚格硬食到好飽真係好驚   所以我話今晚都係煮喇   最多簡單啲   所以去 Taste 買酸齋腐皮卷啦   點知原來裝修   咁就即轉場去街市買水餃雲吞   最後買埋西瓜就走喇 ~

同里奧大人一齊食下午茶   之後番屋企 lu ~



沖埋涼就休息   又可以睇奧運 ~

今晚 7 點幾開餐   本來想再晏啲食   不過要去徑步就唔想咁晏囉 ~

是日懶餐 - 韭菜餃 & 鮮蝦雲吞拚墨魚滑 & 炸魚皮 (外賣) + 自家制麵包

韭菜餃 & 鮮蝦雲吞拚墨魚滑 & 炸魚皮 (外賣) - 今次只用旺菜做湯底   因為加埋白蘿蔔真係食唔哂   所以一個菜就算喇 ~

自家制麵包 - 今次有 Blue Cheese 包   陣味唔係個個食到㗎   哈哈 ~

洗埋碗就同里奧大人一齊去徑步   又係好焗熱   不過點都要徑半個鐘 ~

真係滴住汗番屋企   快快開機洗衫就沖涼   之後又睇奧運 ~ 

今晚 11 點幾都要瞓   因為聽朝要早啲起身 ~

沒有留言:

發佈留言