2021年7月15日星期四

麻油海蜇手撕雞 ( 15-JUL-2021 )



( 15-JUL-2021  THU )

感恩一覺瞓天光   所以 6 點 40 分都醒咗   不過懶床咗 5 分鐘先起身 ~

今朝多咗時間徑步同伸展   唔錯唔錯 ~

番到屋企正想沖涼嘅時候   里奧大人突然叫我   佢話見到方包有灰色點   問係咪發霉 ?!   我一望就話係發霉囉   唉   第一次買呢間嘅方包就咁樣   以後唔會買啦   好在今朝我早咗番屋企咋   我好驚里奧大人食咗發霉嘢都唔知呢 ~

又可以早一班車番工   可以買支雞骨草清下熱毒 ~

早餐食腸仔包   真係 N 年無食   我覺得好好味架   我鍾意啲包係甜甜鹹鹹咁呢 ~


菇場唔太忙   又清下其他嘢咁啦 ~

Lunch Time 出去行陣   買咗節瓜同大蕉牛奶蕉   加埋一袋又好鬼重 ~

雖然行到好熱   但都想食湯粉   所以買鯪魚球米喇 ~


仍然唔忙   又可以準時放工 ~

今晚要快快預備晚餐   因為里奧大人 5 點半已經放工喇 ~

是日懶餐 - 麻油海蜇手撕雞

麻油海蜇手撕雞 - 呢個餸真係非常簡單   材料只係 1 包即食麻油海蜇 + 3 條青瓜 + 1 塊雞扒   夏天食真係唔錯   本身想買泰式酸辣汁   但最後都係用紅抽拌算喇 ~

洗埋碗就即去徑步   難得今日 8 點唔夠就可以出發 ~

番到屋企開機洗衫之後沖涼   抖陣就睇 ASTRO Zone ~

今晚 11 點唔夠都瞓   算唔錯喇   之後成日唔想瞓咁㗎 ~

沒有留言:

發佈留言