2021年7月23日星期五

麥蘆卡蜜糖烤雞2人餐 (外賣) @ 屋企 ( 23-JUL-2021 )

麥蘆卡蜜糖烤雞2人餐 ($89) - 麥蘆卡蜜糖烤雞1隻 + 芝士肉醬意粉 + 牛油粟米 & 紅豆冰 2 杯   因為諗住聽晚唔煮飯   所以就要食哂隻雞囉   不過最後都食剩啲   唉


( 23-JUL-2021  FRI )

感恩一覺瞓天光   所以 6 點 40 分都醒咗 lu   希望唔好越來越早啦   哈哈哈哈 ~

徑步完就買早餐番屋企   因為今朝里奧大人番晏少少   所以同佢一齊食呢 ~

兩份早餐太多   我咁早真係食唔到   所以我再買個甜餐包就算


菇場唔太忙   不個呢排個肚扯住扯住   個人好攰咁 ~

Lunch Time 出去行陣   之後買牛筋丸米番菇場慢慢食 ~


仍然唔忙呀   準時放工   咁就可以買支雞骨草比里奧大人 ~

番到屋企就等里奧大人放工   之後我再去買外賣 ~

等埋里奧大人沖涼就開餐   里奧大人問我今晚徑唔徑步 ?!   我話一定會   佢話估唔到話 "一定"   哈哈   又係嘅   以前懶到出汁嘛 ~

差唔多 8 點去徑步   其實條街好焗   不過今晚食到超級飽   真係點焗點攰都要做運動   呢半個鐘我都真係慢行   好在都爆汗咋 ~

今晚唔洗衫住   所以沖完涼都休息 ~

真係好攰   我 10 點半已經瞓覺   之前咁早瞓   里奧大人以為我唔舒服   我話徑步要早起身   所以想早啲瞓呢 ~

沒有留言:

發佈留言