2021年7月4日星期日

韓國豬肉粉絲餃子 + 辣菜甫唐生菜 ( 4-JUL-2021 )




Aeon 買嘅杏仁奶只係 $55   Sogo 好似 $70 定 $75 架   依家感覺賺咗   哈哈   但味道一般啦   唔會再買嚟飲咁囉   


( 4-JUL-2021  SUN )

今朝 8 點半起咗身   所以去徑步   之後就買早餐番屋企食 ~

食剩多士同腸   今晚再焗熱食


拖埋地就沖涼   之後即番教會喇   今朝要早啲番教會預備 ~

侍奉崗位祈禱完畢   有位姊妹同我打招呼   但我認唔到佢   之後再望真啲先認到咋   因為佢剪短頭髮又戴口罩   咁我祈禱完就即刻搵佢傾一陣   之後即要去侍奉崗位喇 ~

同佢傾咗一陣偈   佢眼有淚光話好開心我明白佢   因為佢住淘大經歷過 SARS   所以佢真係對病毒有陰影   佢話有啲人唔明白佢   話佢太緊張   但我話自己點樣係唔需要同人交代   只需向神交代就可以   當唔知點同人講嘅時候   神真係會透過好多方式幫妳去表達   因為我成日都係咁   所以真係好感謝神 ~

差唔多 1 點半就完全所有侍奉   咁啱里奧大人又差唔多番到屋企   我話買酸辣米線番屋企食 ~

我哋覺得份量多過堂食呀   最搞笑里奧大人話分開裝真係好   我話另上要再比多一蚊雞㗎


食完就睇 ASTRO   里奧大人 4 點幾都瞓陣 ~

今晚 6 點半開始焗嘢   7 點半開餐 ~

是日懶餐 - 韓國豬肉粉絲餃子 + 辣菜甫唐生菜 

韓國豬肉粉絲餃子 - 終於清埋包餃子   次次開咗包裝就好快結冰   但又唔會話成日想食咁 ~

辣菜甫唐生菜 - 係時候要加啲辣菜甫喇   哈哈 ~

洗埋碗抖陣   差唔多 8 點 15 分左右就同里奧大人去徑步   徑半個鐘就番屋企 lu~

開機洗衫之後就大清潔廁所   沖埋涼都真係要休息下喇 ~

今晚仍然睇劇   但睇到 11 點都自己瞓先 lu ~

沒有留言:

發佈留言