2021年7月5日星期一

臘腸潤腸蒸排骨 + 菜心 ( 5-JUL-2021 )




( 5-JUL-2021  MON )

今朝起身   但見地下濕哂   我都唔徑步啦   我唔想做吸濕大笨象   哈哈 ~

早餐食奶醬多   但食剩半件   咁留番做 Lunch 啦 ~


菇場勁忙呀   開心開心 ~

Lunch 食朝早剩嘅半件奶油多   再加乳酪 & 兩湯匙 Flakes   估唔到都好飽下 ~

12 點幾接到診所電話   姑娘話子宮抹片同肝腎血色素正常呀   感謝神   今晚有覺好瞓喇   哈哈 ~

今日最感恩係我喺銀包揾番張婦檢收據   因為我好肯定見過   仍都好肯定自己另外收埋   但無諗過收得咁埋   哈哈   可以 Claim 到錢真係差好遠㗎 ~

仍然忙到顛   但放工都即時走   我唔想工作影響我生活   嘩哈哈哈哈 ~

去埋超市買菜   再幫里奧大人買方包就番屋企 ~

今晚就咁蒸餸都好簡單   7 點幾可以開餐喇 ~   

是日懶餐 - 臘腸潤腸蒸排骨 + 菜心 

臘腸潤腸蒸排骨 - 勁想食蒸餸   所以諗起呢個蒸排骨   喺超市買新鮮排骨   呢度要 $40   我覺得貴呀   都係食急凍豬肉抵啲   哈哈 ~

菜心 - 呢排食嘅菜   一係唐生菜一係菜心   唔想食其他 ~

洗埋碗就自己去徑步   今晚食得好 Heavy 呀   所以點攰都要做運動 ~

沖完涼就睇劇   睇一套韓劇真係起碼要兩星期   因為我地多數每晚睇一集   咁樣感覺無咁沉迷咁   哈哈哈哈 ~

今晚又 11 點幾瞓喇   不過真係早瞓又瞓唔到囉 ~

沒有留言:

發佈留言