2021年7月19日星期一

羅宋燉豬軟骨 + 菠蘿咕嚕肉 + 燒鴨拚油雞 (外賣) @ 屋企 ( 19-JUL-2021 )

羅宋燉豬軟骨好味喎   燜到啲肉好林   食剩一盒飯同埋半盒油雞同燒鴨   聽晚再焗熱食


( 19-JUL-2021  MON )

今朝 7 點半起身   不過就無去徑步   以為會狂風雷暴呀   不過就落好鬼大雨囉 ~

早餐食粟米吞拿魚包   其實我都鍾意食吞拿魚包架   唔知幾時會食厭呢   哈哈 ~


菇場超級勁忙呀   做到人都顛 ~

Lunch Time 都仲係落大雨   所以食杯裝拉麵算喇 ~


仍然忙到顛   好在 4 點幾搞掂   終於可以抖下 ~

諗住打比里奧大人   點知佢 Whatsapp 話收到公司一個非常好嘅消息   實在感恩   真的感受神嘅保守帶領 ~

放工即走   今日里奧大人番工嘛   所以我話唔煮喇   咁放工番到屋企可以一齊即刻食 ~

買完外賣都 6 點半   食完又可以抖下 ~

今晚我話唔駛開冷氣   我仲食完都無出汗   反而里奧大人沖完涼之後食   之後話食完碗糖水就出哂汗   真係誇張 ~

差唔多 7 點半就同里奧大人去徑步   雖然落雨   但我之前搵到個新路線可以徑步   所以里奧大人都話去徑步喇 ~

又徑半個鐘   出一身汗真舒服 ~

番到屋企就開機洗衫   沖埋涼就熨兩機衫   之後叫里奧大人熨佢自己嘅裇衫同褲   咁我就可以抖下喇 ~

今晚 11 點都自己瞓先喇   里奧大人就繼續睇 Youtube ~

沒有留言:

發佈留言