2021年7月9日星期五

焗金沙骨 + 蟹柳冷麵 + 蠔油菜心 ( 9-JUL-2021 )





香蜜紅提真係好味喎   係好有提子味   同埋個皮脆脆哋   下次行開再買嚟食先   



( 9-JUL-2021  FRI )

呢排半夜都要去一次廁所   感恩起身都精神咋 ~

朝早徑步 20-25 分鐘   其實唔多時間   但至在想郁下 ~

早餐食甜餐包 + 熱檸茶   我覺得呢個早餐組合好唔似我食咁呀   哈哈 ~


菇場唔忙呀   做下自己嘢 ~

Lunch time 出去行陣   買咗盒香蜜紅提   我覺得五十蚊都費呀   但想買比里奧大人食   因為佢鍾意食珍珠提   之後再買多 4 個橙   每個 6 蚊都 OK ~

諗住買完盒炒米粉就番菇場   不過又好想行多陣   咁喺日本城行啦   又買咗 10 包除塵氏拖地紙   因為只係 $9.9/30 張   仲要買 4 送 1   咁家姐話抵喎   我先買咁多呢 ~

番到菇場 12 點半喇   真係要快啲開餐喇 ~


仍然唔忙呀   可以準時放工 ~

番到屋企即預備   今晚煮嘅嘢唔係難   而係煩   哈哈哈哈 ~

是日懶餐 - 焗金沙骨 + 蟹柳冷麵 + 蠔油菜心

焗金沙骨 - 用半包韓國迷你秀珍菇墊底   我加咗韓國辣醬醃一齊焗   咁樣無咁乾   同埋原來咁樣都好味呀   真係無諗過會食剩 3 件金沙骨   咁留番聽晚再食啦 ~

蟹柳冷麵 - 4 條青瓜仔 + 2 條大嘅即食蟹柳 + 1 包拉麵   估唔到撈埋一齊咁多   最後食唔哂啲麵呀   今次真係豬咗   煮半包麵咪得囉   唔駛食得咁辛苦仲要食唔哂嘛   唉 ~

蠔油菜心 - 係時候清下支蠔油   因為屋企仲有好多 ~

洗埋碗就自己去徑步半個鐘   出汗真係好舒服   同埋感覺好似消化哂成餐晚餐咁   哈哈哈哈 ~

番到屋企即開機洗衫   之後沖涼休息喇 ~

今晚我再重新睇德魯納酒店   點知成 12 點先瞓呀 ~

沒有留言:

發佈留言