2021年7月6日星期二

水餃拚雲吞 & 蝦滑 (外賣) ( 6-JUL-2021 )



( 6-JUL-2021  TUE )

今朝都無去徑步   因為見到個地下又係濕哂 ~

真係食奶油多食到悶   今朝分開買麵包同檸檬茶   我喺大家樂買熱檸茶只係 $11   但茶記要 $14 呀 ~


菇場超級勁忙   啲嘢又超級煩喎   做到有啲炆炆地 ~

Lunch Time 出去行陣   再買牛筋丸米番菇場食 ~


仍然超級勁忙啦   真係做到個頭都實哂   感恩 5 點就搞掂哂   可以抖下 ~

放工去街市買餸同西瓜   之後就番屋企 lu ~

放低哂所有嘢就煮湯底   里奧大人 8 點幾先番到屋企   本身佢叫我徑步先   但我想食完先徑步呢 ~

是日懶餐 - 水餃拚雲吞 & 蝦滑

水餃拚雲吞 & 蝦滑 - 今次用台灣粟米同白蘿蔔做湯底   再加 $6 韭王   個湯好清甜呀   依家天氣熱   食啲濕濕哋嘢會開胃啲   哈哈 ~

洗埋碗就去徑步   今晚唔覺唔覺又徑咗半個鐘 ~

番到屋企就開機洗衫   沖埋涼就睇 "我的 ID 是江南美人" 大結局   其實都好睇   但又係衰收尾 ~

今晚 11 點幾先瞓   呢排夜瞓又瞓得唔好咁   但我又唔敢飲清熱嘢   真係煩 ~

沒有留言:

發佈留言