2023年6月30日星期五

乾咖哩薯仔海鮮卷 + 椰菜 ( 30-JUN-2023 )




( 30-JUN-2023  FRI )

尋晚去咗 2 次廁所   之後隻腳又有啲痛   搽咗一條筋又好啲咁   又係瞓到 7 點 15 分都醒 lu ~

不過係咁發夢   諗醒嘅夢係里奧大人同家姐傾股票   之後屋企嘅燈壞咗   我又趕住同里奧大人睇醫生   因為佢 Call 咗 Uber 差唔多到   發夢都要趕過人   哈哈 ~

早餐食咖啡瑞士卷   其實無咩咖啡味   不過我都 OK 嘅   朝早填飽個肚就可以 ~


上次喺 Living Plaza 買嘅   $12/包再有 9 折   因為好似 8 送 1 定咩


我叫里奧大人幫我按下小腿   佢求其按呀   之後話呢啲要自己嚟   咁先好快好番㗎   正衰佬   不過臨走又係都要同我按   不過我話唔駛啦   搽咗一條筋   唔想佢隻手一大陣味 ~

菇場 3D   開心開心 ~

Lunch Time 出去行個大圈就要買嘢食   因為個天都開始黑哂咁 ~

香辣肉醬撈麵 & 魚肉燒賣   


我見咁多肉醬又唔錯喎   起碼可以撈哂啲麵嘛   點知樣樣都難食到呢   職員話燒賣好好食   我信佢啦   點知個口感好林   香辣肉醬係鹹到震   個麵又乾到爆   呢碗嘢我用咗 45 分鐘時間慢慢食   其實我真係好想掉咗佢囉


仍然唔忙   拚命 Load 相到 5 點 28 分呀 ~

放工番到屋企都即預備晚餐   但差唔多 7 點半先開餐呀   手腳好慢 ~

是日晚餐 - 乾咖哩薯仔海鮮卷 + 椰菜 

乾咖哩薯仔海鮮卷 - 里奧大人中午已經食   今晚再食係第 3 餐咖哩   所以我再加海鮮卷同雞蛋   咁樣好似唔係食緊一樣嘢咁   哈哈 ~

椰菜 - 真係好食㗎   但我覺得唔加豉油仲好食 ~ 

洗埋碗就開機洗衫   之後沖涼休息 ~

里奧大人話幾好味   我依家覺得細細杯仲好   始終家庭裝開咗又要記住食   唔係又結冰就煩


抖陣就同同里奧大人一齊睇 "毒舌大狀"   睇到 11 點半先瞓 ~

沒有留言:

發佈留言