2008年1月11日星期五

每月一次 - 元綠壽司

尋日喺公司做嘢做到頭暈眼花...可能太集中精神望電腦...所以搞到對眼超濛...最慘係條腰骨痛到嗌救命...真係苦不堪言
由於唔係作戰狀態...所以係唔會煮飯嘅...同埋突然又好想食壽司...所以就同里奧大人去元祿食壽司喇
食咗三文魚 / 吞拿魚 / 素魚翅海蜇 / 帆立貝 / 天婦羅蟹柳壽司 + 吉列炸蝦卷 + 三文魚手卷 + 冷辣辣麵 + 中華沙律 + 蘆薈青蘋果蜜 + 蘆薈水蜜桃茶...個人唔太舒服...所以食完涷又好想食熱...但又太飽...無可能再 order 任何食物...眼見隔離枱碗拉麵...真係好想叫佢地比啖我食呀...今次埋單 $155...都 ok 啦...因為有 88 折先會去食
之後同里奧大人去 mannings + watson's 買日用品...都叫做行街啦...所以我都好滿足架喇
番到屋企里奧大人第一時間焗杯杞子蜜糖比我...真係好 warm...仲諗住里奧大人唔記得我講過話眼濛濛呢...所以真係超超超超感動...估唔到又會咁細心
                       
今朝好趕...但好肚餓...所以食埋早餐先番工...食芝旦治烘底 + 熱啡 ($15)...飽到丫...不過食完好精神啊...
番到公司拚命做嘢...因為聽日 day off 嘛
晏晝想食嘢但又唔想食咁飽...所以食車仔餸...韭菜 + 生菜 + 豬腸 + 豆卜 ($14)...好好好好味呀...居然越食越肚餓呀...好後悔做咩唔叫多個米線呀

大事不妙...一路食粒朱古力...隻牙一路冤住痛...我估我都係蛀註牙喇...c 啦...我最怕補牙...因為比牙醫 "new" 果陣時真係痛到入心入肺架...好驚呀

1 則留言:

  1. 好耐冇見一之之~~ 好耐冇入嚟喇..呢幾日都bb地
    點解呢篇冇相既...聽日再見你條尾^^

    回覆刪除