2008年1月17日星期四

日式照燒雞亦 + 蜜汁豬肋骨 + 豬腳薑醋 + 粒粒皆辛苦粟米 + 三色炒飯








經過兩晚嚴重嘅打擊...所以決定買外賣餸...要待我心情平伏先至可以再煮愛心飯喇
無菜又唔得...所以點都要去街市買 3 條粟米 ($5)...呢期唔食粟米唔得...因為又平又甜...而我又超級鍾意食...所以係非買不可嘅...之後再去 jusco 買咗 2 隻日式燒雞亦 + 1 條蜜汁豬肋骨 + 1 碗豬腳薑...咁都要 $57...之得出去食其他平嘢好過
番到屋企即刻洗手開工喇...就係齋拻粟米粒...都拻咗 25 分鐘...我估今晚餐飯都唔駛煮 25 分鐘咁耐呀
是日懶餐 : 日式照燒雞亦 + 蜜汁豬肋骨 + 豬腳薑醋 + 粒粒皆辛苦粟米 + 三色炒飯...
jusco 日式照燒雞亦 + 蜜汁豬肋骨 - 整得唔錯...下次有機會會再買黎做餸...
jusco 豬腳薑醋 - 整得一般...醋 ok..豬手 ok...旦 ok...薑就絕對唔掂...d 味超怪...我估係壞嘅...所以無食到...激 c...
粒粒皆辛苦粟米 - 齋用鹽炒...之後加 d 香草就 very 好味...因為係賣飛佛...
三色炒飯 - 用微細嘅羌粒 + 蔥粒 + 豉油黎炒...有三種顏色...所以叫三色炒飯...very 好味...
唔知點解咁黑仔...次次睇 monk 都係有血腥鏡頭...但得里奧大人一個人睇果時又無架噃...奇怪奇怪
                       
今朝好鬼涷...真係好唔願意起身...但要搵錢...所以點涷都要起身番工...沖完熱水涼就精神 d ...但沖到鬼咁熱...所以一出街就涷到 c
今朝又食咗芝腿菠蘿包 + 熱啡 ($15)...我好鍾意食係又甜又鹹嘅嘢...但 d 人話會好易生 "飛滋" 架喎...唔知有咩根據呢 ??講開生 "飛滋"..試過同朋友講話自己好小會生"飛滋"...點知第日即生...仲要生正喺喉嚨附近...痛到飲水都飲唔到...真係邪到爆呀
晏晝帶飯...可能樣樣都鍾意食...所以覺得好好味

沒有留言:

發佈留言