2008年1月2日星期三

煎鯪魚餅 + 節瓜紅衫魚湯

尋日番到屋企...我同里奧大人各行各路...我無 mood 再做家務...所以就睇電視...咁啱有線做旅遊特輯...所以就好難得咁他條 "灘" 喺梳化度睇電視...而里奧大人就繼續趕功課
再睇埋小長今...睇咗三次都一樣係喊到九彩...小長今真係好識做戲...同埋我覺得佢個樣好得意...得意得黎又好可憐咁...所以果期我勁鍾意佢...但一大個咗就唔鍾意 lu...之後懷着低落嘅心情預備晚餐...是日晚餐 : 煎鯪魚餅 + 節瓜紅衫魚湯
煎鯪魚餅 - 買現成鯪魚肉...我好怕腥...所以會大量胡椒粉同冬菇粒 + 臘腸粒撈埋一堆...再蘸泰式甜酸醬...好好食架...
節瓜紅衫魚湯 - 唔想買菜...所以就滾呢個湯...
唔知係咪早食飯...所以覺得 d 時間好好用...very very 開心呢
                       
今朝本來去一間餐廳食早餐...點知一入到去搵位時...見到老細兩公婆...嚇到即刻掉頭走去另一間食早餐 (好在老細無見到我)...因為已經 9 點...無可能仲大模斯樣咁食嘛...不過我都係堂食腿旦治 + 熱啡 ($14)...今朝份腿旦治涷冰冰...難食到爆呀
番到公司幾忙下...所以覺得幾充實

晏晝帶飯...好飽

沒有留言:

發佈留言