2008年1月18日星期五

失望的酸辣米線 + 菜心

尋晚放工同里奧大人一齊去表妹度剪髮...所以做咗一件里奧大人好開心嘅事...就係去官塘接里奧大人放工一齊搭 van 去表妹度
我放五點半係一件好事...但當你要等埋人一齊去街就係一件苦事...里奧大人放六點...我去到觀塘仲有時間周圍行...驚一陣要剪好耐會肚餓...所以買咗兩包冷冷撈 ($20) 打底...再買定半磅南乳花生以備不時之需
喺觀塘搭亡命 van 去荃灣...d van 真係顛架...快到丫...司機好似上身咁見車過車...坐第二排嘅我真係幾驚下
話咁快就去到表妹度...最正係唔駛等就可以即刻埋位洗頭剪髮...8 點幾就可以走人...之後同里奧大人食米線...去番上次食果間...我食小鍋米線 (肉碎 + 酸菜 + 芽菜 + 腐竹)...而里奧大人就食腩肉 + 魚肉春卷...再加碟菜心忌廉...我碗都 ok...但都係無咩味...里奧大人就慘 d...因為佢用難食黎形容...我覺得最難頂係碟菜心...d 蠔油一陣味...搞到我連菜都唔想食...埋單 $66 唔係貴...上次好好味架...點解今次咁嘅
剪完食完諗住搭車番屋企之際...里奧大人見到心儀嘅星矢...所以就花咗我 $120 買一套 (12 個)...買完就走好開心咁走喇...坐車無嘢做...所以食南乳花生...又幾好味噃...里奧大人話花生係長壽果喎...所以我依家就會博命食...因為我想條命長 d...一路食里奧大人就話花生好難消化...要咬碎...難過我會當藥丸吞的嗎
里奧大人最唔想我食花生...因為佢唔想我咁長命...仲衰到前排發夢我死咗添呀...人地話發夢係日有所思...夜有所想先發夢...好發唔發...發夢我死...仲話我走得好安詳...佢仲好安心咁微笑目送我喎...哼
番到屋企沖埋涼就同里奧大人一齊睇 medium...好 relax 呢...所以又想食花生...但里奧亞伯又話唔好食咁多...好難消化喎...我話好 relax...所以要食花生...之後佢仲沖杯菊花蜜糖一齊飲...正到爆呀
食咁多嘢...當然要做下小小運動...心理上會好過 d...點知做完好想嘔...個胃又突然痛到飛起...所以即刻要瞓覺...我痛到 c...但里奧大人好開心咁噃...仲串串共話 : 妳話 relax 要食花生嘛...當咁食...又難消化...抵死...hahaha...好在我無食啫!!佢真係好想我死咁噃
                       
今朝呢...個胃仲有小小唔舒服...無哂心機...里奧大人又要見客...搞到我一個人搭車唔敢瞓覺
今朝食咗吞拿魚治烘底 + 熱央 ($15)...好在無頂胃啫
番到公司小忙...所以可以抖下做下咁

晏晝同同事 3b 食粉...我食咗豬手米粉 ($15)...之後去買咗一個八哥電話座及一隻八哥公仔 ($118) 比家...因為今晚會同媽咪...家姐同里奧大人打邊爐...所以今日我超開心呀

沒有留言:

發佈留言