2008年1月3日星期四

香格里拉自助餐

香格里拉自助餐



























尋日都有 d 嘢做...所以 d 時間都過得幾快
放工就特登約埋里奧大人一齊坐車到香格里拉食 buffet...太好喇...因為好似好耐無同里奧大人出到咁遠食晚餐啊
由於要"看"袋關係...所以同里奧大人一出一入咁拎嘢食...食食下覺得唔對路...好似自己一個人係度食嘢咁...所以就命令里奧大人唔好食住...等我番黎先準食...而我又細細碟咁拎...行成 10 次...有 d 攰
其實幾年前同媽咪...家姐去過香格里拉...水準都係低架喇...但今次有 cash coupon...所以先再去一次...但食物水準一如以往都係低...不過好在有我最鍾意食嘅串燒牛/雞肉...可以狂蘸沙爹醬...但 d 醬就甜咗 d...之後再試下肉桂雪糕...都有 d 驚喜...因為有好濃嘅肉桂味...其他真係無咩好食...可惜可惜
食食下有單嘢幾攪笑...係隔離枱對情侶...個女見到我影相佢又拎部相機出黎叫個男幫佢影...男嘅影完比個女睇...個女話唔靚嘅..影多次...男嘅再影...又比過女睇下...個女話咩咁樣衰架??而個男就比較激動話係妳樣衰所以先影到樣衰之嘛...個女無出聲...簡直 "火羅" 爆呀...好在後尾佢地都有講有笑...唔係我仲尷尬
埋單 $809...不過今次有 $450 cash coupon...所以尾數都係 $359...係抵...但唔好食呢
本來想同里奧大人逛下尖沙咀...但趕住煲中藥...所以喺迫於無奈情況下要擱置我嘅 shopping 大計...激 c
番到屋企里奧大人好樂意咁幫我煲中藥...又幾好噃...又 mark 低食咗幾多劑...又幾細心噃
年紀漸漸老邁...所以 11 點要瞓覺
                       
里奧大人又要北上...我又要一個人戇居居搭車...今朝突然唔想咁遲番公司...所以買燒賣粉果 ($10) 番公司食...再加杯即沖華田...又開始過慢長嘅一日 lu
晏晝同 3b 食白粥 + 炸兩 + 炒米粉...$13 一個人...真係抵到爆呀

沒有留言:

發佈留言