2008年1月22日星期二

豉油雞 ( 外賣 ) + 三色炒米粉




尋日超攰...唔知煮 mood 好...連想食 mood 都諗唔到...攰到人都顛呀...

想快 d 番屋企...所以見到巴士就即上...下層近落車位都照坐喇...其實唔想坐架...因為瞓唔到覺...但真係唔想等車...所以都係上車喇...雖然極度眼瞓...但我唔可以一上車就瞓...一定要 "鰲" 一陣先可以瞓着...差 d 瞓着果陣時...架車左搖右擺又狂響銨仲打燈停埋...之後司機就開窗用不雅嘅言語鬧人...然後又喺度 ee 哦哦...話架巴士痴 x 線...喺咁 "埃" 埋黎...真係估唔到行家都會咁做...但真係比佢嚇 c 囉...好在無炒車咋!!
番到屋企突然間好想好想食豉油雞同埋炒米粉...所以即刻買豉油雞半隻 ($30) + 芹蒜 ($3) 就番屋企預備晚餐喇...
是日懶餐 : 豉油雞 (外賣) + 三色炒米粉 
 

我用新東陽出嘅新竹米粉...好幼身..好好食...一包有兩餅米粉...浸一餅嘅時候覺得好小...所以再浸多一餅...點知炒一餅原來係好多...另一餅要留番遲d食...一路炒 d 米粉都唔散嘅...但我又唔想剪到 "碎修修"...所以食起上黎都幾麻煩...
星期一真係做 mood 都無心機...又特別攰...所以 11 點就即刻瞓覺喇...
                       
今朝里奧大人北上...得我一個人坐車...個天又陰陰暗暗咁...搞到個人超級無厘精神...
今朝食芝旦治烘底 + 熱啡 ($15)...唔記得話要熟旦...我好怕食生旦嘅感覺...同埋覺得好 "漏" 咁...最慘係一路食都有好多旦汁 "必" 出黎...好麻煩呢...
番到公司忙一陣...蛇一陣...時間總算快過...
晏晝帶飯...開始好怕食雞囉!!!

沒有留言:

發佈留言