2008年1月12日星期六

麥當勞 + 上海雜食

尋晚里奧大人朋友 meme 會去我屋企傾考試題目...我可以唔駛煮飯...所以放工好想行街...所以一落車就標去吉之島 supermarket 逛下....一逛就逛咗半個鐘...開心到爆呀!!買咗皮旦 (無鉛) + 味千拉麵 + 樂家杏仁糖 + 老李醬料包就收手...因為里奧大人差唔多番到屋企
里奧大人話 meme 要成 8 點幾先到...所以就去麥當勞食小小嘢...食辣雞腿包 + shake 薯條 + 可樂...想食 shake 薯條好耐架喇...因為次次里奧大人都唔準食...話食緊中藥要戒口喎...所以食到真係好開心...人生第一次覺得麥當勞好食添呀
之後上屋企一陣就收到 meme 電話...又要去開餐喇...share 食豬紅 + 豬腸 + 生菜 + 蘿蔔 +  炸釀豆腐 + 淨韭菜雲吞 + 酸辣雲吞米線 + 豆漿...小食大家都勉強食哂...但 d 雲吞就
上到屋企佢地就傾考試題目...而我就煲藥...因為無得睇電視...所以被迫玩 nds...好 poor 呀
                       
今朝 day off...但我都同里奧大人一齊搭車...因為要比煲媽咪...所以順便同埋媽咪同朱朱食早餐...食火腿麵餐 + 華田...飽到頂點...之後上媽咪屋企 "灘" 抖下...因為晏晝會同里奧大人行街...灘到 12 點又要落街陪媽咪..朱朱食嘢....我唔係咁肚餓....所以媽咪就話叫碟腩排...我覺得  $50 兩條腩排都幾貴...不過又幾鬼好味...d 皮脆卜卜...之後家姐又到埋一齊食嘢...佢地就叫粉...我就唔叫喇...因為我要陪里奧大人食嘛






食完就即刻走去陪里奧大人食第二餐喇...又係食粉...今次我真係餓喇...所以share 食咗魚旦粉 + 牛腩粉 + 菜心 + 可樂...$57...可能一路食粉一路飲可樂...所以幾脹胃...幾辛苦下
同里奧大人出旺角...因為中咗國美電器嘅第 9 獎 ($50 cash coupon)...中咗 2 張...雖然唔係咩咩大獎...但都真係好開心...錢黎喎
之後再出尖沙咀行街...目的係我要買遮瑕膏 ($190) + make up brush ($35)...依家有得消費嘅地方就有自由行...仲要係豪到不得了果隻...我表妹做某牌子嘅 sales...都話鍾意做大陸客...因為一買就一色幾件咁...嘩...d 錢多到咁...其實我最想見識下佢地用紅白藍拎一袋錢黎買樓...如果我係地產 sales 肯定嚇呆呀...咁大疊錢噃
同里奧大人行 city'super...都幾攰...所以求其買咗盒餅乾條同糖就走 lu




好攰又有 d 餓...所以同里奧大人去 triple's O 食 BC burger combo...食到我同里奧大人飽到上心口...又要行一陣消化下先搭車番屋企呀



沒有留言:

發佈留言