2008年1月30日星期三

鐵板豬仔骨 (黑椒汁) + 海南雞飯 @ 大家樂

尋日為咗煲失敗芝麻糊耿耿於懷...整日嘅心情都好似趺落谷底咁...very down down down...再加上朋友 cc 又忙到唔得閒 msn...無得講我 d 傷心事...又無得問點解佢話佢媽咪煮得好好食...而我煮嘅就 B2.gif image by fatfatfamily

唉...因為濕疹...所以我 "r" 到手指 d 關節位損哂...一彎曲損咗嘅傷口就會裂開...痛到 c...但唔想成日貼膠布無空氣比佢抖抖...所以到我抖抖唔煮飯喇 cc8.gif image by fatfatfamily

同里奧大人講好想飲咖啡...佢 say no...再話想食越南菜...點知佢又 say no...係都要去大家樂...我話做咩鬼成日要去大家樂呀??佢話近屋企...想快 d 食完快 d 番屋企做公司嘢喎...唉...咁唯有去大家樂食晚飯啦 J6.gif image by fatfatfamily

唔食得咁多牛...所以退而求其次食豬仔骨鐵扳餐...再加一個我想食好耐嘅海南雞飯...豬仔骨好唔掂...d 肉好林..口感相當恐怖..海南雞 ok..但碟豉油好苦...同埋 d 飯好硬...不過算啦...對快餐店唔可以有咁多要求...
食到好飽...所以圍繞商場一週...經過 jumpingym...真係好想入去玩番轉...但...講過要戒...所以睇人玩下便算...諗起 jumpingym 就諗起以前同里奧大人真係玩到顛...特別係推錢機...食完早餐就玩...玩完食 lunch...番屋企抖下又去玩...玩到食晚飯就停喇...初初用積分玩到嘅只係 d 文具仔...後尾玩到泥足深陷到可以用積分換百佳現金卷...熨斗...調味樽...百醒牌電子探熱針...暖爐...米奇嘅茶杯茶壺套 / 相架 / remote control 架 / 信架等等等等...個個星期都玩千幾蚊咁好唔掂...所以就戒玩喇...
我最感動係有一次我唔舒服...里奧大人就話去 jumpingym 玩...又主動 "唱" 埋 $500 token 比我玩...話見我唔舒服等我開心下喎...依稀記得玩咗無耐就走...因為實在唔舒服要番屋企休息喇...換轉依家呢...入去睇下人玩佢都先下手為強話要戒...唔可以再玩...再 "lur" 呢...就會用極沉重嘅語氣話 : 嘥錢...又話儲錢!! 咩 mood 都無哂啦 gg5.gif image by fatfatfamily

番到屋企做下家務...之後就翻熱埋剩餘嘅芝麻糊...由於我將芝麻糊過篩...所以今次好滑又無渣...好好食...勁開心呀 gg8.gif image by fatfatfamily





qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily
 qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily qq3.gif image by fatfatfamily
 
   


今朝食炸菜肉絲芝士腸出前一丁 + 熱奶茶  ($18)...勁飽...所以晏晝同同事食粉...食豬手米粉 + 菜心...食完落雨...又無帶遮aa3.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言