2008年1月28日星期一

黑椒炒金菇肥牛 + 隔夜湯

黑椒炒金菇肥牛 + 隔夜湯




尋朝真係好唔願起身...但都要起身...因為要番祟拜...
同里奧大人食燒賣腸粉做早餐...之後就打的去教會...祟拜完又係到街市熟食中心食嘢...食魚旦粉 + 魚旦麵 + 油醬多 + 珍珠奶茶 + 可樂...埋單 $56...又係好滿足咁捧住個肚走...之後再去街市...因為係有冷氣嘅街市...所以好乾淨...我好鍾意...行都行得開心 d...最緊要係唔駛自己拎嘢嘛...尋日最大收穫係買咗兩盒藍草梅 ($30 / 2 盒)...又大粒又甜...真係好難得...之後又買下呢樣買下果樣就走咗...行到半路先記得其實去街市最主要目的係買豬肉同菜...因為果度比較新鮮...





番到屋企又係要大掃除...今次主要清潔係廳...鞋柜...洗手間...雪柜...non-stop 又洗又抹又執...時間唔經唔覺已經到咗七點...又要煮飯喇...
是日懶餐 - 黑椒炒金菇肥牛 + 隔夜湯
黑椒炒金菇肥牛 - 本來想整金菇肥牛卷...但洗牛肉時比我整散哂包唔到金菇...所以索性求其炒就算...但出奇地好味...再配埋珍珠米...真係好味到頂點呀!!
做完嗮嘢...諗住 "灘" 喺梳化睇報紙嘆下...點知隻右手酸痛到不得了...搞到咩心機都無嗮
 

                       
今朝又係超涷呀...早餐要食飽 d...食咗鹹牛治烘底 + 熱啡 ($15)...做埋小小手尾又開始發 mou 喇...悶 c 我呀 gg7.gif image by fatfatfamily

晏晝帶飯...食到好飽...所以出去 shiseido 買保濕用品...唇膏...指甲油...又用咗 $890...我覺得好貴...但女人唔護膚唔扮靚又唔得C0.gif image by fatfatfamily

次次經過投注站都諗起自己買六合彩 d 低 b 白痴嘢...第一係家姐叫我買六合彩...我居然答話都唔仲嘅...唔買...家姐聽完 O 哂咀...講完我都覺白痴...第二就係有次感冒...食藥食到暈陀陀...拎住自己寫咗 no. 果張紙 (我多數係寫低 no. 黎買) 黎對電腦飛...仲好細細聲口震震咁拉住我 frd 隻手講我仲咗六合彩頭獎...我 frd 叫我冷靜 d 先...佢好清醒咁問我對果張紙係咪自己寫 no.果張呀??我如夢初醒咁話係喎...真係白痴到爆...不過以為自己仲咗六合彩果下感覺真係有 d 不能承受...原來係好驚架HAHA.gif image by fatfatfamily

沒有留言:

發佈留言