2008年1月29日星期二

東菇臘腸蒸雞亦 + 大碌菜心 + 畢生難忘芝麻糊

   
好早已經想整芝麻糊...亦都問埋朋友媽咪點煮...但平時又要煲藥又要滾湯...咁多嘢搞所以唔想整...但又驚唔整唔整就以後唔想再整...所以尋晚下次決心要整芝麻糊做睡前甜品呀
hh3.gif image by fatfatfamily

其實之前已買咗一包仔黑芝麻...但唔知幾多份量 (因為朋友媽咪提供嘅係以"兩" 做單位)...所以要再買半兩黎教份量...半兩 $16...檔口 d 人話依家黑芝麻好貴...唔好買咁多...但我無辦法啦...因為我要跟 recipe 嘛 gg10.gif image by fatfatfamily

番到屋企第一件用電子磅磅下一兩有幾 gram...之後就續份咁分開...都幾麻煩...
是日懶餐 : 東菇臘腸蒸雞亦 + 大碌菜心 + 畢生難忘芝麻糊
東菇臘腸蒸雞亦 - 雞亦用雞粉醃一晚....臘腸兩條 + 10 數隻小冬菇...由於浸冬菇時間唔夠耐...蒸極都蒸唔 "林"...所以索性掉咗唔 "林" 嘅冬菇...可惜...
大碌菜心 - 1 斤菜心...唔知點解咁大碌...但好甜喎...
畢生難忘芝麻糊 - 以為好簡單...點知同里奧大人食後感就係 "出去食好過" 囉...
跟足朋友媽咪 recipe...係我朋友講得唔清楚 (佢無煮嘢天份) 定係我理解能力有問題呢??應該大家都有問題 J6.gif image by fatfatfamily

(5 人份量)
材料 : 4 兩黑芝麻 + 1 杯米 + 2 湯碗水
做法 : (1) 將米加 1 湯碗水用攪拌機攪勻...待用
   (2) 白鑊炒香黑芝麻...再加 1 湯碗水連同 (1) 一齊搞勻 
   (3) 放落煲煮滾...加片糖 (按自己口味)...最緊要一路煲要一路攪 (因為好易痴底)
    佢有講過 "過篩"...但無講過係邊個 step 做...而我又無問係邊個 step 做...
    淨係懶醒話佢知呢樣嘢係叫 "過篩"...
第一次整結果係衰咗...因為唔知要攪幾耐...淨係叫里奧大人開機攪...我以為米係因為要有口感...所以攪咗 2-3 分鐘就停...個心好期待會煮得好好味...點知一路煮一路攪再試味...天呀...口感係食緊生米同原粒黑芝麻...點食呀...嚇到我成煲掉哂...心都痛埋 099.gif image by fatfatfamily

第二次結果係好好多...今次里奧大人主動研究點整...所以就稍為改動一下 recipe d 份量...又好好多噃...總之里奧大人話一覺得杰就加水...所以我就一路攪佢就一路加水...之後再落 3 條片糖就攪掂...雖然都有 d 一 pat pat...但都叫做食得落口...仲可以留番 d 第晚食添 WOO.gif image by fatfatfamily

呢煲芝麻糊令到我心力交瘁...不過我仲有黑芝...所以我會搜尋大量芝麻糊食譜...務求整到佢最好...
                       
今朝里奧大人北上...一個人搭車壓力好大...因為想瞓而唔敢瞓...今朝想食甜嘢...所以食咗芝腿菠蘿包 + 涷奶茶 ($15)...個包硬個我個頭...難食到爆!!
突然好忙...所以非常開心...但公司廁所麻 mood 煩...成鬼日都爆咸水...要成日行過隔離公司放水 (我公司是合併...所以有個吉單位喺隔離)...好在我唔係懶人 xx 多咋...天寒地涷...經過條走廊真係絕對攞妳命三千...

晏晝帶飯...食完又出去行陣...唔想成日坐喺度唔郁呀...

沒有留言:

發佈留言