2008年1月4日星期五

中韓文化鍋


尋日都比較忙...所以無時間蛇王
但尋日唔知做咩鬼...好有好有 mood 想煮飯...因為 cc 話佢公司亞姐煮魚旦粉絲脆肉瓜好好食...所以好想去煮...煮下 d 新餸無咁悶嘛
同里奧大人差唔多時間番到屋企附近...所以我一路去超市買喇嘢一路等里奧大人...買咗沙薑鹽焗雞粉 + 4 包粉絲...時間啱啱好...一買完就見到里奧大人...之後一齊去街市買餸...里奧大人專攻木瓜 ($10)...而我就買牛丸 + 魚旦 ($6) + 3條翠肉瓜 ($5) 就番屋企喇
是日晚餐 : 中韓文化鍋
呢鍋真係好易煮...材料係 10 幾粒丸 + 2包粉絲 + 10 幾條韓國年糕 + 3 條脆肉瓜 + 1 盒細嘅史雲生清雞湯...滾到所以嘢熟哂就搞掂...very easy
本來想用個砂鍋黎盛載嘅...但太細個裝唔哂...所以求其用過大盆裝...里奧大人見我倒出黎嘅時候就喺度瓜瓜叫...係咁話點解無湯嘅點解無湯嘅...我一路倒一路 d 煙 "供"上黎熱到死...仲喺度瓜瓜叫...真係好想兜巴星佢嘆下呀...所以我都費事彩佢
唔知係 d 料多得滯...定係 d 湯小得滯...我同里奧大人都覺得無咩味...所以即刻整碟豉油辣麻油...咁樣好食好多...之後我再用威脅性嘅態度問里奧大人好唔好食...佢都係話無咩味...又話點解會有年糕嘅??煮得鍋就梗係咩嘢都落架啦...都唔知問黎做咩!!仲有...呢 d 叫做清清地...唔係無味...又唔知自己年紀日漸老邁...食咁鹹做咩啫...所以...我冷笑話你想有味嘅話...等我下次落 d 味精先...里奧大人就係度傻笑..話喺屋企都要食味精咁慘??哼...等你彈得咁過癮丫那 
尋晚唔知係咪用盡畢生嘅精力煮煲文化鍋...所以好攰...11點就即刻瞓着咗喇
                       
今朝早咗起身...反而仲遲咗出門口...因為成日心諗早咗喎...唔駛咁急...做所有嘢都變咗慢動作...所以仲搞到遲咗出門口
依家一諗起食早餐就有 d 驚...因為上次我見到老細坐咗喺我去開間餐廳...嚇到我即刻走...所以我依家係裝下間餐廳先行入去食早餐...今朝好彩見唔到老細 (當時已經係 9 點)...呢段時間好小人食早餐...所以我可以將個袋放喺隔離位...order 完芝旦治烘底 + 熱啡 ($15)...之後以為有電話響...所以諗住開個袋搵電話...點知一望就望到我老細兩公婆...咁四目交投...唔打招呼唔得啦...搞到我唔可以慢慢嘆份早餐...食完又當然要 say bye 啦...老細都好 nice 話食完喇?? 而我又白白痴痴咁答係呀..bye bye...9 點 3 喇...仲唔走咩...

番到公司忙咗陣...之後就到 lunch time...又係帶飯...食到想 c

沒有留言:

發佈留言