2008年1月19日星期六

打邊爐 @ 好味王

尋日好好好好好好好好開心...因為夜晚會同媽咪...家姐...里奧大人一齊打邊爐...所以搞到我無心機做嘢...好想快 d 放工見深愛嘅屋企人...如果朱朱可以一齊黎就好啦
由於方便大家...所以就去官塘嘅好味王打邊爐...最正係有卡位...因為可以睇電視嘛
食物水準 - ok..比預期中失望...因為個個都話好食又抵咁
服務態度 - 九十萬個...拎筷子要叫 3 次...比豉油又要叫 3 次...最奇怪係當時係我同另一張枱有人咋噃...最頂癮係個鴛鴦鍋兩邊都無水...家姐叫侍應加水...點知個侍應淨係加一邊就即轉頭走..之後家姐再話唔該唔該佢先再行番黎...家姐忍唔住就話 : 唔該加埋呢邊啦...因為叫你地幾次先會有人應...侍應尷尷尬尬話 : 唔好意思...因為多人...顛啦...頭先無人咪有係咁...成班同喺度遊魂
食咗差唔多兩個鐘...埋單 $470...我覺得唔係想像中咁抵
順德釀魚肉豆卜 (普通) + 蟹子龍蝦丸 (好味)


三星級肥牛 - 免費嘅 (肥到丫...加咗條蔥好恐怖)


粟米 (好甜) + 魚蓉麵 (好有口感...正) 


炸魚皮 (好脆...不過比較鹹)


油麥菜 (比我想像中多...因為其他地方係好細籃的)


蟹子鴛鴦滑 (我覺得兩樣都係一樣味)


澳洲桂花蚌 (普通)


水餃 (新鮮...有驚喜)


三文魚刺身 (普通)


鴛鴦湯底 (ok...因為沙爹湯底都好濃)


送比家姐嘅八哥禮物 (家姐勁鍾意)




                       
今朝同里奧大人去赤丸食早餐...里奧大人同我都係食腸旦湯烏冬 + 咖啡  ($36)...我食到一半呆咗...因為好頂胃...里奧大人就喺度笑...話妳突然間停咗又眼定定咁無反應會嚇 c人喎...但果下真係好飽嘛
之後再行陣 supermarket 先番公司...因為星期六要做 d 星期一至五唔會做嘅嘢
番到公司多嘢做到 c...但個心唔喺公司...因為飛咗去 shopping 度...因為晏晝會同 cc shopping 呀

沒有留言:

發佈留言