2008年1月20日星期日

牛什河 + 菜心 @ 香港仔魚蛋粉

尋日開心到爆呀...因為可以同 cc 行街買嘢
由於行程緊密...絕無可能一齊坐低慢慢食 lunch...cc命 令我只可以買包食...所以我買咗個就係藍梅芝士撻包 ($7.5) 醫肚...d 口感都好得意...唔錯...由於一入 mtr 閘口已經唔可以食嘢...所以我係企喺閘口附近食...一路食一路幾驚有同事望經過呀...快速食完就去月台 join cc 一齊去買嘢...人生第一次係為咗 shopping 而企喺度咬包當午餐
第一站去香工...因為係批發...多人到不得了...擠迫程度簡直同行年宵一樣...行咗陣已經好頭痛...根本無心機行...所以即轉場去葵芳...好在同 cc 一樣有收穫...行到 5 點幾實在有 d 攰...所以食 tea...share 西多士 + 蒜香雞亦沙律 + 紅色冰...食完充滿力量...再出去旺角掃貨...去到旺角出口時...比我見到隻大強...嚇到我好驚又啞啞啞咁捉住 cc...cc 比我嚇到大叫咗出黎...又嚇到後面 d 人又係度叫...笑死...我真係好驚好驚大強...見到對腳會軟哂...如果識飛就仲 c...飛落我度我真係會顛架
太好喇...同 cc 又有收穫...勁開心...最後...我帶嘅環保袋比我裝到盤滿砵滿...但拎到我 c 囉...所以已經同 cc 商量過...下次買嘢就會拖細喼...唔駛拎到咁辛苦呀
行到 9 點已經有 d 接近虛脫...所以就到附近嘅香港仔魚蛋粉醫肚...食咗牛什河 + 墨丸米 + 菜心 + 白菊蜜...勁飽...之後就各散東西 lu
黑仔到爆...等咗半個鐘頭先有車...到屋企附近時...架巴士突然埋站停好耐...之後司機就叫我地落車...坐下層最後...以為又係車尾出煙...好驚走唔切啊...但係又唔覺有煙出...之後聽到司機話有人暈咗...已經報咗警...所以個個都要落車囉...暈咗嘅女人原來係坐喺下層接近車尾位置...d 人話焗得滯所以暈咗喎...我見到佢係乸塊瞼坐喺度囉...希望佢無事啦...里奧大人本來喺屋企附近巴士站接我...但我一袋二袋...唔理咁多就有車即上...因為我有幾架巴士可以番到屋企...但幾架巴士都係唔同站落車...都唔知點叫里奧大人等好...所以我叫里奧大人打道回府等我好過喇

番到屋企沖埋涼就即刻瞓喇...真係前所未有咁攰呀

沒有留言:

發佈留言