2011年9月1日星期四

板長壽司 @ 九龍灣 ( 1-sep-2011 )

( 加洲卷 )( 親子卷 )( 金三文魚壽司 )( 三文魚醬油漬壽司 )( 蒲燒宮城秋刀魚 )( 珍珠廣島蠔壽司 )( 醬燒三文魚骨腩 )

( 1-sep-2011 thu )
唔知係咪呢幾日 11 點幾先瞓   所以朝早起身都好眼瞓咁呀 ~
原來呢間早餐有芝士雙拚三文治   點解之前睇唔到架   我覺得有芝士好抵囉   里奧大人話佢食果間如果要芝士   要額外加 3 蚊架   我依家唔駛加錢   真係覺得好抵囉 ~


菇場無嘢做啦又   等到 lunch 就食麥片特濃朱古力奶   頭果幾啖真係覺得幾甜幾好味   之後覺得好漏呀 ~


媽咪無啦啦肚屙又頭暈   好在預咗今晚去媽咪屋企啫   順便買埋寶礦力比佢補充體力 ~
入到屋企見到媽咪瞓緊   叫咗兩聲都唔醒   嚇得我丫   行緊 d 睇佢   佢原來瞓得好林   家姐仲搞笑   叫工人間唔中要睇媽咪郁唔郁   因為驚佢暈咗嘛   工人話唔好嚇我呀   我覺得好搞笑 ~
媽咪起身   我第一件事即刻比寶礦力佢飲   見佢飲完好 d   再問佢食過咩   佢食嘅同工人食嘅都係一樣   唯一一樣工人無食媽咪整嘅豬腳薑   咁即係豬腳薑啦   因為媽咪話食咗幾粒薑   咁我就即刻同家姐試下 d 薑係咪壞   我一食就知咩事啦   辣到跳舞呀   血壓高唔食得咁辣嘅薑   所以又引致頭暈囉   媽咪明知自己唔食得薑又要食   我話一切都係自己為食攞黎   不過依家自己唔會再激動發顛鬧佢架喇   因為我真係無咁好氣   之後佢叫我拎豬腳薑番屋企食   我話我唔會拎  佢係咁話唔好啦   拎番屋食啦 ( 因為佢知我鍾意食 )   我乘機就話   我次次叫妳唔好做嘅嘢妳都做   叫妳帶電話妳又唔大   依家妳叫我拎我就偏唔拎   等妳知道果種激氣呀 ~
我同家姐等埋工人出去食完嘢就走喇   今晚請家姐去板長啦  佢恨食壽司好耐架喇   食完再黎我屋企食雪糕   因為佢又買咗兩盒比我   要清咗盒舊先有位擺新買嘅雪糕呀 ~
今晚我做足賢妻嘅責任呀   里奧大人要 9 點半先番到屋企   所以我煮咗 Ikea 肉丸酸辣蝦味湯麵比佢食呀   雖然係即食麵都係咪精   但話哂喺自家煮嘛   感覺舒服好多呢   有份愛喺度呀   嘩哈哈哈哈哈哈 ~


沒有留言:

發佈留言