2011年9月8日星期四

星悅鮮廚 @ 官塘 ( 8-sep-2011 )

酸檸檬梅子蒸元朗烏頭

蒜蓉炒莧菜

紅燒乳鴿

滷水拚盤 ( 豬腸 / 雞腎 / 豆腐 )

( 8-sep-2011 thu )
呢排真係瞓得唔好   半夜會醒一醒咁   一係就發惡夢   打交斬人果 d 惡夢   真係醒咗都好難瞓番囉   慘 ~
其實我鍾意搭巴士番工   因為實有位坐   又去到菇場附近   同埋如果我行去地鐵站   行到一半已經出哂汗   同埋車廂又迫   好唔鍾意   不過我等呢架巴士唔好處就係 d 時間成日唔準   有時 805  有時 810   815   820   點可能架   好多時都係咁   我真係會打去投訴囉   其他巴士線都唔係咁嘅   好準架 ~
今朝超勁想食麥記魚柳包   但單買加咖啡又唔抵喎   所以最後食魚柳包餐   超飽呀 ~


菇場無嘢做啦   再聽埋 d 冷氣槽聲   真係好鬼眼瞓呀 ~
晏晝有 lunch box   因為想出去買嘢   所以唔餓都照食   慢慢食囉   食完就出去買嘢   雖然出面好熱   本來又唔想出去行   但實在太飽   所以真係要行一行 ~
呢排唔知點解   成日好反胃咁   唔知係咪開始唔受得咖啡呢 ~
里奧大人上咗大陸   所以今晚同媽咪出街食飯   姐夫喺醫院做 Body Check   所以家姐黎唔到   家姐仲話我玩嘢   特登今晚同媽咪食喎 ~
食完再去媽咪屋企食生果   坐到差唔多 9 點就走喇 ~
番到屋企即煮肉丸米粉比里奧大人食啦   趕到我呢   不過見佢食哂成碗米粉   我辛苦都值得嘅 ~ 

沒有留言:

發佈留言