2011年9月7日星期三

蕃茄蜆肉腸仔長通粉 + 豬腳薑醋 ( 7-sep-2011 )





( 7-sep-2011 wed )
尋晚 10 點半喺廳度睇睇下電視就瞓着咗   差唔多 11 點幾   里奧大人就叫我入房瞓   但入到房又唔會即刻瞓到架喎   oh no ~今朝超勁想瞓多 10 分鐘   但都係費事喇    唔想好趕咁食早餐   又唔想遲到呀 ~嘩   今朝 d 時間過得好慢咁呀   同 8 卦 m 咗好耐都係 10 點幾 ~

幾咁辛苦眼瞓先等到 lunch time 呀   今日有 lunch box   不過尋晚 d 雞原來好油   整到 d 飯都好多油   又林哂   唉 ~
個人真係忽冷忽熱咁   應該係作感冒   咁打比里奧大人問佢今日係咪要見客   唔係就想佢早 d 番   因為我想早 d 食飯休息   之後佢叫我飲杯 Hot Lemon   飲完又好 d 喎 ~依家生果舖無得買車厘茄呀   因為中秋節要做果藍   買貴生果   無理由擺 d 賺得咁小錢嘅車厘茄   阻住哂 d 位呢 ~   終於放工啦   無咁唔舒服   所以就決定煮飯   去到百佳想買雞翼居然無喎   想買蕃茄又覺得 2 個要 $ 10 好貴唔抵   咁里奧大人又想食 d 酸酸咪咪嘢   所以最後買咗支有機蕃茄香草意粉醬同埋熱浪薯片番屋企喇 ~里奧大人知我唔多舒服   所以 7 點半就喺大陸開始番黎   算佢啦 ~是日懶餐 - 蕃茄蜆肉腸仔長通粉 + 豬腳薑醋蕃茄蜆肉腸仔長通粉 - 我覺得蕃茄醬係無味   所以次次起碼要大半樽先有味   仲要自己加 d 茄汁  鹽  豉油先得喎   今次呢樽都唔例外呢   我覺得煮有蕃茄嘅食物都好開心   煮完出黎好 colorful   真係唔好睇都好食   更何況係好食呢   嘩哈哈哈 ~豬腳薑醋 - 我覺得媽咪知我想食   就成日話自己想食   所以整咗先話我知囉   迫我要嘛   不過依家食下都好嘅   補補身   媽咪今次用 "同珍" 嘅甜醋   估唔到都好好味喎 ~
今晚真邪啦   因為我唔想開包新嘅長通粉   所以煮半包   咁其實係唔夠我同里奧大人食 + 我嘅 lunch box 嘅   所以我就食豬腳薑再加薯片   食剩差唔多 20 塊   實在食唔落   因為真係好油   開始想反胃   咁我就放入食物柜嘅最入面   里奧大人食食下飯好奸笑拎住包薯片咁問點解咁   我就咁笑   問佢包薯片係咪跌咗出黎   佢話唔係   咁啱望下就見到   之後佢都食埋剩番果 d   真係丫   平時真係好日唔望個食物柜   無啦啦今晚偷食先望喎   邪到不得可了呀 ~ 

沒有留言:

發佈留言