2011年9月28日星期三

酸梅麵豉蒸排骨 + 炒脆肉瓜 by 鐘點 ( 28-sep-2011 )




( 28-sep-2011 wed )

嘩   好開心呀   今朝終於
精神 d   同埋有番 d 胃口 ~


個肚其實仲有小小唔舒服   但就唔係好辛苦   可以做到嘢 ~
晏晝真係覺得餓   好在 8 卦又無帶飯   所以佢就幫我買埋喇   好在有佢咋   唔係我就咁食蛋糕仔算 lu ~




估唔到掛 1 號風球   5 點個天都黑哂   放工打比媽咪   話已經改掛 3 號添喇   番到屋企再睇新聞話掛 8 號風球唔大   都係疊埋心水番工喇 ~
今晚鐘點黎煮   我都唔駛咁辛苦煮飯   依家佢煮完飯   我就會即刻將 d 飯餸入暖壺   成日差 d 唔記得影相   可能我呢兩日無咩食嘢所以無相影   我驚自己唔記得影相   所以特登拎定部相機出黎   之後沖涼   到食完飯先記得原來真係唔記得影相   無哂記性 lu ~

食食下雪糕   屋企突然好大風   好似殺到埋黎咁   所以都要開冷氣   唔敢開窗   唔係一陣連窗都吹甩呀 ~



沒有留言:

發佈留言