2011年9月6日星期二

冰鮮有機穗香雞 + 炒菜心 by 鐘點 ( 6-sep-2011 )




( 6-sep-2011 tue )
呢幾日勁想食麵   所以今朝就食五香肉丁芝士腸麵餐喇   超級飽呀 ~


唔知做乜鬼   個胃陰 d 陰 d 痛   最憎就係咁   因為即係會痛好耐囉 ~

晏晝想食粥   但又驚好熱   想食燒賣粉果   但唔落辣油又唔好食   想食酸辣米線   但唔酸辣不如唔好食   所以最後決定食包算數   唔想諗喇 ~


食完好鬼眼瞓   但又瞓唔着   個胃又痛   勁想番屋企呀 ~

今晚好在有鐘點煮飯   唔係我都無心情煮   今晚媽咪打黎問我食乜餸   又問我飲咩湯   我話唔想飲湯   媽咪笑住好出奇咁話唔想飲湯 ?!   咁又係喎   我超鍾意飲湯   不過今日個胃唔舒服   唔想飲完湯頂住又食唔到飯   所以唔煲算喇 ~
里奧大人 8 點 45分番到屋企   我覺得算快架喇   所以我食一半份量   再留一半份量陪佢一齊食   咁等佢唔好成日好似一個人食咁悶咁 ~ 

沒有留言:

發佈留言